Gå til innhold

siste firmware SE K700?


ossa

Anbefalte innlegg

har akkurat fått meg en k700. Prøvde å søke på forumet her hva siste tilgjengelige firmware til denne telefonen er, men fant bare et innlegg fra midten av juli, der står det at siste firmware er "R2E011". Er dette fortsatt den siste. Jeg har denne, men om det har kommet nyere, bør jeg eventuelt oppdatere? gidder ikke stresse om den jeg har har fikset de fleste bugsa det har blitt skrevet mye om..

 

en liten ting, om noen gidder si meg hvem som er kjappest på dette sentralt i oslo?

 

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg skal oppdatere den må jeg si hvilken version jeg skal ha ? å hvor mye koster det..

 

som sagt. jeg har fått svar på dette før. men finner ikkke igjen posten.-.

Personen på verkstedet eller butikken bør vel skjønne dette.

Men for å være på den trygge siden så kan du vel si at du vil oppdatere tlf slik at den får det nyeste softwaren :)

 

Betaling varierer fra sted til sted.

Lenke til kommentar

http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=8516&sid=1 kom over denne artikkelen idag.

 

Som dere ser diskuteres det under "kommentar" feltet hvilken firmware man sikter til.

 

Har hatt min i 3 døgn nå, og har måttet lade 3 ganger allerede (ja, jeg ladet lenge første gang).

 

Har ellers hatt et par andre bugs, det er vel strengt tatt litt utenfor overskriften, men siden det er snakk om firmware kan jeg slippe under med å poste det her allikevel:

 

når jeg skulle overføre nr fra sim-kortet mitt til telefonen, låste telefonen seg og jeg måtte ta ut batteriet for å få den på igjen. Måtte gjenta den prosedyren (tu ut batteri og slå på igjen) 2 ganger. etter dette har ikke problemet kommet igjen.

 

har og hatt det problemet som han ene i kommentar-feltet i artikkelen nevnt øverst nevner, at når jeg trykker på "ta bilde" faller jeg automatisk tilbake til hovedmenyen.

 

ellers viste symbolet for tastelåsen et par timer idag selv om tastelåsen ikke var på...

 

bør jeg levere tilbake telefonen, eller bør man regne med såpass? telefonen fungerer jo greit sett vekk ifra dette, og det er jo ikke heller store problem.

 

noen som kjenner igjen de problemene jeg beskriver, og om eventuelt nyere software retter dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...