aMo Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Nei.. Nå tror jeg at jeg har prøvd alt.. Og det opptil flere ganger.. Nå har tilogmed Aquamark begynt å gå sakte... Noen ideer om andre bios-instillinger som skaper konflikt hos skjermkort? Eller andre ting generelt? Virker som det er noe med skjermkortet, da jeg har problemer med å helt enkelt installere catalyst driverne.. Får alltid opp feilmeldinger nå..
Syar-2003 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Tror du skal prøve å "underklokke" grafikk kortet ditt litt .
bengh Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvis det at 3Dmark ikke kjører ikke er noe problem, så skjønner jeg ikke hva du maser om.......
aMo Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Vel, det begynte å bli flere ting som ikke kjørte, Aquamark gikk bare tergere og tregere, og samme med Doom 3.. Tror jeg fikset begge disse ved å skru av AGP Sideband Adress og Fastwrite.. Jeg liker ikke å blåse masse penger på nytt HK/CPU når ting ikke funker etterpå..
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg liker ikke å blåse masse penger på nytt HK/CPU når ting ikke funker etterpå.. Men du liker tydeligvis å plage deg selv siden du nå har holdt på ganske lenge med å "knote" med installering/reinstallering.. Hvorfor hører du ikke på noen (Syar2003) som faktisk har en del erfaring? - Format C: - Reintaller alt i den rekkefølge han har listet opp. Dersom det da fremdeles funker like dårlig er det vel ikke annet å gjøre enn å "blåse masse penger".. Det er da vel ganske alminnelig kjent at å reinstallere "oppå" en eksisterende partisjon med Win?? som i tillegg inneholder en "drøss" av mislykkede driver-/program-intallasjoner er dømt til å mislykkes? En annen ting er at du først bør resette Bios til "Safe default settings".. samme med skjermkortet.. Da har du ihvertfall ett noenlunde greit utgangspunkt før du "knoter" videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå