Gå til innhold

Da var Richard Burns Rally i butikkene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alt for vanskelig etter min smak, tastatur er jo bare å glemme. Jeg har prøvd den rallyschool noen ganger nå og jeg kommer ca halveis med den tilmålte tiden. Uff, Litt kjedelig at de bare satser på folk som har ratt og andre ting, ... kommer ikke til å kjøpe hjelm, kjøresko, ratt og pedaler osv for å spille...

Men les alle som vil ha det: Det er ikke et spill, det er en simulering... det sier de i interfacet iallefall...

Endret av Skallbaink
Skrevet
Alt for vanskelig etter min smak, tastatur er jo bare å glemme. Jeg har prøvd den rallyschool noen ganger nå og jeg kommer ca halveis med den tilmålte tiden. Uff, Litt kjedelig at de bare satser på folk som har ratt og andre ting, ... kommer ikke til å kjøpe hjelm, kjøresko, ratt og pedaler osv for å spille...

Men les alle som vil ha det: Det er ikke et spill, det er en simulering... det sier de i interfacet iallefall...

skal være enig at det er vankelig med tastatur, men jeg hadde ikke så alt for store

vanskeligheter med rallyschool, og gjør det også ganske bra i rally sesongen, blir jo

bedre og bedre jo mere man prøver..

Skrevet (endret)

Det er derfor de som ønsker å "leke" rally har Colin McRae serien. 5'ern er rett rundt hjørnet.

Det tok blod svette og tårer før jeg greide det men gud så deilig. Skikkelig stress-spill :w00t:

Endret av Jan-Inge
Skrevet
Jeg sliter med at gassen og bremsen ikke klarer å komme på forskjellig akse.

Hvordan ratt har du? I instillingene til momo rattet mitt kan jeg slå av kombinert gass/brems slik at det blir to akser.

Skrevet
Jeg sliter med at gassen og bremsen ikke klarer å komme på forskjellig akse.

bare å trykke in gassen på "throttle/brake" instillingene det...rota litt først jeg å....må også få med at dette et det RÅESTE rallyspillet EVER :)

Skrevet

Er det bare jeg som sliter med rallyschool og "brett" to på advanced. Der du skal venstrebremse gjennom en sving? Noen som har et godt tips til å klare det?

Skrevet
Er det bare jeg som sliter med rallyschool og "brett" to på advanced. Der du skal venstrebremse gjennom en sving? Noen som har et godt tips til å klare det?

Klarte det "perfect" med tastatur ved å ikke bruke teknikken, men heller bare kutte svingen.. Er nok lettere med ratt!

Skrevet

Klarte det "perfect" med tastatur ved å ikke bruke teknikken, men heller bare kutte svingen.. Er nok lettere med ratt!

Er det mulig å instille slik at bilen ikke oppfører seg så realistisk hvis en kun har tastatur?

Skrevet (endret)

Gleder meg til spillet kommer i posten (fra play.com til 200kr), men det var UTSOLGT, så jeg får vente til nytt parti kommer.

Likte og godt WARTHOG sitt forgje (rally)spill Rally Championship Xtreme som hadde lange løyper/stages

De har brukt flere år på å utvikle Richard Burns Rally (som lover godt for oss gamers)

Endret av mago
Skrevet

rådene du får fra burns sier vel sitt

Skrevet (endret)
,10/09/2004 : 00:52]

rådene du får fra burns sier vel sitt

Hehe, tydeligvis ikke...Jeg prøver og prøver og får det ikke til......får vel prøve litt til da :p

edit: Hadde feil innstillinger på pedalene mine, sto på combined axes når de burde ha vært på split axes. DA var endelig Rally School fullført. Får vel fortsette med med en sesong til da..

Endret av Raimop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...