greiguttn Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Heisann... Bestilte for nesten 3 uker siden nextgentel 2400linje, men status er fortsatt "Linjekapasitet og kvalitet sjekkes nå", noen andre som har erfaring med sånn ca hvor lang tid dette skal stå? Jeg mener å huske at det gikk over til en annen status mye tidligere sist jeg bestilte, men mulig jeg tar feil..... anyone? mvh greiguttn
J0ppe Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Det kan ta litt tid til. Ta og ring og spør. Da får du vite hva de venter på og ca hvor lan tid det vil ta.
darkness| Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Det kan ta litt tid til. Ta og ring og spør. Da får du vite hva de venter på og ca hvor lan tid det vil ta. Dette er grunnen til at det er så lang telefonkø Kan ikke folk i det minste gi det 3-5 uker før de ringer?? Det er det som er estimert ventetid. Jeg skjønner at det kribler i tastetottene, men når det er telenor det står på, så nytter det ikke å mase på NGT.
greiguttn Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Nå har jeg jo faktisk venta i 3 uker da, men grunnen til at jeg spurte her var fordi jeg ikke gidder plage de med en telefonsamtale, jeg bare lurte på om det ikke skulle ha kommet ny status snart. De bør jo kunne klare å bestille Bravida(eller hvem de bruker til installasjon i sentral) på 3 uker da... Gir det nok ei uke til, men da må jeg nok ringe jeg også. For hvis det først går 4 uker fra bestilling uten videre status, da har jeg en misstanke om at det kan ta laaaaaaaaaang tid... Er arbeidsledig og jobbsøkende, rimelig greit å ha internett for hånden da gitt... hehe... Meg er arbeidsledig dataingeniør, det er ikke særlig gøy... mvh greiguttn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå