hloken Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei, akkurat kjøpt et Gainward 6800GT (ikke GS) som har en slik spes. Gainward kobber-kjøler med doble vifter. Problemet er at jeg synes denne bråker litt for mye for min ellers fredelige maskin. Har brukt ExpertTool 3.18 til å stille vifte-hastighet men synes fremdeles at det blir for mye av det gode. Så spørsmålet er: vet noen hvor vanskelig det er å montere en Arctic Cooler nv silencer 5 på et slikt kort? Vil det at Gainward har valgt å ikke bruke reference-design gjøre det vanskeligere å montere med tanke på skruehull, høyde på heatsinker osv.? Ellers så er jeg kjempe-fornøyd med performance til kortet og vil nødig returnere det fordi det bråker for mye! Så hvis noen har noen andre forslagt for å redusere støy så si i fra men vannkjøling synes jeg er for dyrt så det er uaktuelt. På forhånd takk, Hans
Betroz Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Gainward bruker en annen kjøler ja, men selve kortet er likt de andre 6800GT kortene. Kjøp deg en VGA Silencer 5 du! Vær veldig forsiktig når du monterer Silenceren så du ikke brekker de tynne skruene! Ellers er den VELDIG simpel å sette på. Den er stillegående, og jeg angrer ikke på at jeg kjøpte min! Endret 2. september 2004 av Betroz
hloken Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Ok, takk for hjelpen. Da skal jeg bestille en med en gang! Noen som vet beste stedet å bestille fra? Vet at både Microplex og 3dfxcool.no selger dem. Noen andre? Hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå