Gå til innhold

Omega vs Catalyst?

AndyG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt endel om disse Omega driverene. Både positivt og negativt. Er det en generel oppfatning om dette? Jeg har et 9800pro 128MB kort, og bruker Catalyst 4.8 driverene. Ville jeg fått noe ut av å bytte til Omega 4.8 ? Hva med andre tilfeller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hørt endel om disse Omega driverene. Både positivt og negativt. Er det en generel oppfatning om dette? Jeg har et 9800pro 128MB kort, og bruker Catalyst 4.8 driverene. Ville jeg fått noe ut av å bytte til Omega 4.8 ? Hva med andre tilfeller?

du ville kanskje få noen extra fps i div spill osv.. så er de lettere å klokke med. etter alt jeg har lest :)

Skrevet

Bruker selv omega, og er utrolig fornøyd. Ytelsen er ikke mer enn noen fps over i vanlige direct3d spill, men bildet blir noe bedre. I tillegg kommer omega med en del nyttige funksjoner som special opengl mode for f.eks. CS spillere osv.

Som tidl. nevnt er det og mye lettere å klokke kortet med omega drivere (pga. integrert i ati control panel).

Det er og en del små bugs som rettes i omega vs. std. catalyst

Skrevet (endret)
ingen andre plasser jeg kan laste det ned fra???

Prøv her!

Legger den ut nå, så vent i 10-15min, den er ikke ferdig opplastet enda

21:20 er den trolig ferdig.

Den kommer bare til å ligge ut mens at omegadrivers.net er nede, ettersom at jeg ikke har lov til å legge ut uten OmegaDrive's tillatelse.

Det finnes også andre sider du kan laste de ned på, prøv google

Edit: ferdig!

Endret av BrAtTeRn
Skrevet

Så Omega-driverene gir noe økt ytelse og bedre/klarere bilde. Kanskje jeg får prøve dem. Noen som vet om det nye Catalyst Control Center fungerer sammen med Omega drivere ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...