Belisarius Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 (endret) Har endelig skaffet meg det veldig etterlengtede HD2 men etter installasjonen fikk jeg ikke til aa starte det. Det eneste som skjedde var at det kom opp et vindu der det stod LS3D engine og rett etterp[ forsvant det igjen. Jeg klarer bare ikke aa komme inn i spillet har lasta ned 1.05 patchen men det hjalp ikke. ER det noen som kan hjelpe meg Endret 1. september 2004 av Belisarius
FuJJi Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 når jeg instalerte hd2 måtte jeg prøve 2 ganger får når jeg gikk inn første gangen var fransiden på spillet helt hvit! Så jeg installerte det 2ganger før det gikk... men kan ikke hjelpe deg. prøv reinstall
Mala Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 når jeg instalerte hd2 måtte jeg prøve 2 ganger får når jeg gikk inn første gangen var fransiden på spillet helt hvit! Så jeg installerte det 2ganger før det gikk... men kan ikke hjelpe deg. prøv reinstall Har du de nyest drivere å dirct x å sånn på maskina?? om du har det så prøv det som e nevnt ovenfor
Belisarius Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Har reinstallert det to ganger og installert direct x som følgte med i spillet. Men det hjalp ikke. Kommer fortsatt ikke inn i spillet. Det kommer et vindu men så forsvinner det og så skjer det ikke mer. Noen andre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå