petterris Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 (endret) hei har satt opp et nettverk hjemme, jeg kan gå inn på laptopen fra desktopen, men ikke fra laptopen til desktopen, da får jeg melding om at jeg ikke har tilganstillatelse, men det funker hvis jeg skriver inn navnet på pc'en, og mappen i adresselinjen.. hva kommer dette av? begge har xp pro Endret 1. september 2004 av petterris
Homer S. Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Er maskinene i samme arbeidsgruppe (går utifra du ikke har et domene)? Har du samme brukerkontoer på begge maskinene med make passord?
petterris Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 hadde samme brukernavn på begge, men uten passord
VinterUlv Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Mulig du har satt på fil-deling på laptop, men ikke på desktop?
petterris Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 (endret) jasså? kanskje det ja, hvor gjør man det? altså jeg har jo delt en mappe på desktopen da.. Endret 1. september 2004 av petterris
agony Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Slått av simple file sharing på begge pcene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå