Gå til innhold

Hvilke er best klapptelefon?


amorine

Anbefalte innlegg

Har nå fått prøve Samsung E710 et par dager, og synes den har mange finesser, og ser utrolig lekker ut! Liker godt tastaturet med metallknapper, og stor god skjerm. Men jeg savner det "lille ekstra"... Får heller ikke infrarød til å virke. Kunne tenke meg noen flere muligheter Har veldig lyst på klappetelefon, og vurderer derfor nå Motorola V600.... Ser av lesererfaringen under testen her, at den får veldig bra tilbakemeldiger, men selve testen var ikke så bra. Noen som kan komme med gode råd...? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er veldig nysgjerrig på v600. skjermen er nesten uslåelig sier du (mobilguiden666) men den ser jo litt tegneserieaktig ut. kan du komme med en lengre forklaring som fikk deg til å like m v600 så godt? veldig interessert i å høre mer om den. dessuten har du fått testet v80?

Lenke til kommentar
jeg er veldig nysgjerrig på v600. skjermen er nesten uslåelig sier du (mobilguiden666) men den ser jo litt tegneserieaktig ut. kan du komme med en lengre forklaring som fikk deg til å like m v600 så godt? veldig interessert i å høre mer om den. dessuten har du fått testet v80?

Tja, Skjermen er den beste jeg har sett. Du må teste den for å få rett intrykk

 

Tyngeden og materialet på telefonen gir den en usedvanlig følelse av kvalitet. Likt 8850 og 8910. Tastene er i metall og den samme er dekslene foran og bak. Den virker rett og slett solid!

 

Skjermen er TFT med 65.553 farger og svinbra. Bedre en f. eks E700, K700. og tilogmed 6600 og 7610 skjermen!

 

Telefonen har også alt! Den er rask i menuene og best av alt: SMS er kjempeenkelt. Det lugger ikke.....

 

Alt i alt er topp telefon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...