Gå til innhold

XBOX på tilbud på Elkjøp


smelbert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det negativt hvis det er versjon 1.6?

alle versoner kan chippes 1.0 til 1.6 men kun vers 1.0 og 1.1 kan flashes , alle er "lette" og chippe untatt vers 1.6 den er "litt" værre men uansett barnemat i forhold til ps2

Hvor har du det fra at det bare er 1.0 og 1.1 som kan flashes?

Lenke til kommentar
er det negativt hvis det er versjon 1.6?

alle versoner kan chippes 1.0 til 1.6 men kun vers 1.0 og 1.1 kan flashes , alle er "lette" og chippe untatt vers 1.6 den er "litt" værre men uansett barnemat i forhold til ps2

Hvor har du det fra at det bare er 1.0 og 1.1 som kan flashes?

å faen var litt trøtt eller noe jeg når jeg skreiv dette mente self at vers 1.0 til 1.6 kan flashes men kun vers 1.0 og 1.1 kan ha bryter med slik at man kan ha 2 forskjelige bioser på den samme biosen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
er det negativt hvis det er versjon 1.6?

alle versoner kan chippes 1.0 til 1.6 men kun vers 1.0 og 1.1 kan flashes , alle er "lette" og chippe untatt vers 1.6 den er "litt" værre men uansett barnemat i forhold til ps2

Hvor har du det fra at det bare er 1.0 og 1.1 som kan flashes?

å faen var litt trøtt eller noe jeg når jeg skreiv dette mente self at vers 1.0 til 1.6 kan flashes men kun vers 1.0 og 1.1 kan ha bryter med slik at man kan ha 2 forskjelige bioser på den samme biosen

Det er heller ikke riktig - du kan ha opptil 15 forskjellige BIOS`er med Executer3 når den kommer, 10 forskjellige BIOS`er med Xenium ICE og et utall forskjellige BIOS`er med SmartXX. Så kan du velge fra multibios under oppstart.

 

Sjekk http://www.xbox-scene.com/modchips4_table.htm for fullstendig beskrivelse av multibios på chippene.

 

Kaffe :)

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
er det negativt hvis det er versjon 1.6?

alle versoner kan chippes 1.0 til 1.6 men kun vers 1.0 og 1.1 kan flashes , alle er "lette" og chippe untatt vers 1.6 den er "litt" værre men uansett barnemat i forhold til ps2

Hvor har du det fra at det bare er 1.0 og 1.1 som kan flashes?

å faen var litt trøtt eller noe jeg når jeg skreiv dette mente self at vers 1.0 til 1.6 kan flashes men kun vers 1.0 og 1.1 kan ha bryter med slik at man kan ha 2 forskjelige bioser på den samme biosen

Det er heller ikke riktig - du kan ha opptil 15 forskjellige BIOS`er med Executer3 når den kommer, 10 forskjellige BIOS`er med Xenium ICE og et utall forskjellige BIOS`er med SmartXX. Så kan du velge fra multibios under oppstart.

 

Sjekk http://www.xbox-scene.com/modchips4_table.htm for fullstendig beskrivelse av multibios på chippene.

 

Kaffe :)

nå snakker jeg om flashing av orginal bios på xbox`en ikke ved in lodding av modchip Executer3 O.l

 

 

Ok for å oppklare dette:

det finnes 2 måter å få seg en modda xbox på

nr1 -dette er den måten de fleste velger, som er å kjøpe en exstern bios feks Executer, Aladin osv og på disse kan man ha mange forskjellige bioser innstalert på. alle xboxer kan chippes vers 1.0 til 1.6

 

nr2- dette var en måte som ble brukt mye i starten spesielt på vers 1.0 og 1.1 maskiner , men kan også gjøres på 1.3,1.4,1.5 og 1.6 også det jeg snakker om nå er flashing av den orginale biosen som sitter i xboxen(den blir da omprogramert til feks Executer) og på verson 1.0 og 1.1 så kunne man lodde på en liten bryter som man loddet på biosen slik at man fikk delt den opp i 2 banker på 512 kb hver og da kunne man ved hjelp av bryteren bytte mellom 2 forskjelige typer bioser på samme bios.

Endret av redflame
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er helt grønn når det gjelder xbox. Hvis jeg kjøper denne maskinen. Hva må jeg da regne med i kostnad for å få en oppegående modchip og montering i oslo?

 

Tar disse modderne og bytter disk også hvis man har med det? Hvilken disk bør jeg satse på til denne modellen? Forsatt maxs 120 gb disker? Hvordan virker 7200 disker kontra andre disker?

Lenke til kommentar

Kjøpe meg xbox i dag :!: Bor i oslo og sjekket først elkjøp på carlberner. Der var de utsolgt :no: Fikk tips om å sjekke på storo. Der hadde de en sikkert 10 maskiner igjen til 1190 kroner :p

 

Så nå er også jeg en lykkelig eier av en xbox og min gode gamle PS2 teller sine siste dager som salgsobjekt på qxl :cool:

 

Nå må jeg bare finne ut hva for en mod jeg skal få gjort på denne boksen. Skjøner det er mange forskjellige muligheter her. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Hva gjør denne chippen? og komme gta san andreas til det? For hvis det gjør det så kommer jeg til å kjøpe meg en også! :D

Hvilken chip? Spill kommer ikke til chips, chips åpner flere muligheter på Xbox`en.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Hva gjør denne chippen? og komme gta san andreas til det? For hvis det gjør det så kommer jeg til å kjøpe meg en også! :D

Hvilken chip? Spill kommer ikke til chips, chips åpner flere muligheter på Xbox`en.

lol. han mente sikkert modchippen det ble referert til...å ja, san adreas kommer helt sikkert til xbox i form av en deluxe utgave eller no shit...men det blir nok ikke på en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...