Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

små problemer med Xpc SN95G5


Anbefalte innlegg

Sitter nå og setter opp min nye shuttle XPC SN95G5.

 

Vært litt små problemer her i starten..

 

Finner kun 130 av 250 gb hardisken WD

Har ikke instalert SP 1 (xp) kan dette ha noe og si?

 

Har heller ikke gjort noe i bios. Er det noe jeg burde stille inn der? Tenker da generelt..

 

Ellers nå jeg si dette virker som en møe bra pc og regner med White sitter og sikler av misunnelse :D

 

EDIT: Må jeg være forsiktig med og instalere SP2? Mente jeg leste noe om problemer i forholdt til 64 der?

Endret av heggi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig. Vent litt med SP2. Må bare si; heldige j*vel som har fått SN95G5 *vilhamasse*.  :( Må bare selge skrapet mitt først.

 

hehe.. er ganske fornøyd selv.. bestil 1024 kingston minne idag så håper denne fungerer bedre en Geil da..

 

Men venter med SP2 siden det er stemning for det her;)

Lenke til kommentar
Enig. Vent litt med SP2. Må bare si; heldige j*vel som har fått SN95G5 *vilhamasse*.  :( Må bare selge skrapet mitt først.

 

hehe.. er ganske fornøyd selv.. bestil 1024 kingston minne idag så håper denne fungerer bedre en Geil da..

 

Men venter med SP2 siden det er stemning for det her;)

Jeg skal sette inn OCZ E.B Dual Channel brikker... håper de funker. :)

Lenke til kommentar
Enig. Vent litt med SP2. Må bare si; heldige j*vel som har fått SN95G5 *vilhamasse*.  :( Må bare selge skrapet mitt først.

 

hehe.. er ganske fornøyd selv.. bestil 1024 kingston minne idag så håper denne fungerer bedre en Geil da..

 

Men venter med SP2 siden det er stemning for det her;)

Jeg skal sette inn OCZ E.B Dual Channel brikker... håper de funker. :)

 

ganske sikker på at de fungerer.. Syns jeg leste noe om det på dette forumet.sudhian

Endret av heggi
Lenke til kommentar

siste problem kommer nå (håper jeg..)

 

Min 250 gb W.D. disk ligger nede på oppgave linjen som en ekstern harddiksk.. Får valget i og ta en trygg fjerning av enheten..hehe.. dette gikk heldigvis ikke.

 

Noen vært borti det før?

Endret av heggi
Lenke til kommentar
siste problem kommer nå (håper jeg..)

 

Min 250 gb W.D. disk ligger nede på oppgave linjen som en ekstern harddiksk.. Får valget i og ta en trygg fjerning av enheten..hehe.. dette gikk heldigvis ikke.

 

Noen vært borti det før?

Ekstern disk? :S Kobla feil?

har ingen ekstern disk, men min interne disk på 250 gb kommer opp på oppgavelinja som om den er det..

Ikonet for trygg fjerning av maskinvare.. Merkelig greie.. aldri opplevd lignende..

Endret av heggi
Lenke til kommentar
siste problem kommer nå (håper jeg..)

 

Min 250 gb W.D. disk ligger nede på oppgave linjen som en ekstern harddiksk.. Får valget i og ta en trygg fjerning av enheten..hehe.. dette gikk heldigvis ikke.

 

Noen vært borti det før?

Ekstern disk? :S Kobla feil?

har ingen ekstern disk, men min interne disk på 250 gb kommer opp på oppgavelinja som om den er det..

Ikonet for trygg fjerning av maskinvare.. Merkelig greie.. aldri opplevd lignende..

Har du lagt inn alle driverene som følger med på CDen?

Lenke til kommentar

Vent med SP2!

 

Jeg har aldri opplevd så mye rare problemer før, etter at jeg oppgraderte til SP2.

Spill som lagger, minnelekasjer i forskjellige applikasjoner og andre apps som bare aldri vil starte opp ordentlig.

 

Nei vent med SP2 til enten M$ har en lansert SP2a eller applikasjons utviklere har kommet med noen updates til sine apps og drivere.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...