Gå til innhold

Steam kapasitet ?


Anbefalte innlegg

Har forsøkt siden i går formiddag å loade CS:S beta, med samme feilmelding fra steam:

 

"Steam Error - The Steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes."

 

Begynner å bli smålig irritert, for ifølge status sidene til steam så skal det være masse ledig båndbredde på europa-serverne .... noen som har en vei utenom dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd det, og det var faktisk roten til alt ondt. Jeg installerte Steam og fikk oppdatert etter maaange forsøk, og skulle forsøke å preloade HL2. Dette gikk dårlig, og dum som jeg var prøvde jeg å slette .blob-fila. Da var det tilbake til update igjen, og sånn har det vært i noen dager nå. Har btw prøvd å slette fila igjen et par ganger.

Lenke til kommentar
Har prøvd det, og det var faktisk roten til alt ondt. Jeg installerte Steam og fikk oppdatert etter maaange forsøk, og skulle forsøke å preloade HL2. Dette gikk dårlig, og dum som jeg var prøvde jeg å slette .blob-fila. Da var det tilbake til update igjen, og sånn har det vært i noen dager nå. Har btw prøvd å slette fila igjen et par ganger.

Det funka for meg, når jeg slettet blob fila. så fikk jeg ny "content server" som jeg fikk hl2 på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...