BS10 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg har ett Radeon 9800 pro kort som jeg vil koble til tven.. en ganske gammel tv , derfor må jeg bruke vanlig video kabler ( ikke s-video). Jeg har en slags omformar i skjermkortets s_video utgang slik att jeg få dette til.. Problemet er att jeg ikke finner tv i det ATI programmet.. Hva er det jeg gjør feil? Finnes det ett bra Program til slikt?
P-in-P Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Er det skartkontakt på TVen så får du kjøpt en liten kloss der det er mulighet for RCA(?) og S-Video! Er vel ikke så mange TVer med egen S-Video kontakt...
Mr D Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Har du prøvd å gjøre ting i helt riktig rekkefølge? 1 Slå av PC og TV. 2 Koble kabler. 3 Slå på TV og velge riktig AV-kanal. 4 Slå på PC.
BS10 Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 nei det gikk ikke det heller...........
Mr D Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) Og du har koblet kabler og overganger riktig....? En litt "røffere" måte kan være å koble fra monitoren og prøve å starte med bare TV-skjerm. Edit: Rettet en liten skriveleif. Endret 30. august 2004 av Mr D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå