Gå til innhold

Help med Samsung E710!


Anbefalte innlegg

Sitter her med min nye Samsung E710. Ser bra ut så langt, men sitter fast på et par punkter.... For det første greier jeg ikke å koble meg opp på WAP eller GPRS. Har vært inne på telenor.no(hvor jeg har abonnementet mitt) og registrert meg. Men jeg får ingen tilgang. Kan noen hjelpe?!?!?

I tillegg lurer jeg på en annen ting. På min gamle telefon kunne jeg legge inn bursdager med årstall. Da fikk jeg beskjed samme dag, med hvem som hadde bursdag og hvor gammel vedkommende ble. Jeg var virkelig blitt flink til å huske bursdager! :D

Nå håper jeg virkelig denne funksjonen også finnes på E710! Er det noen som vet hvordan jeg gjør det? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde først via nettet, og tastet inn mitt mob nr, og fikk tilsendt oppsett på både MMS og GPRS. Det funka ikke.

Nå prøvde jeg ditt forslag også, både med GPRS og WAP, og SAMSUNG E710 pg SGH E710. Jeg fikk denne mld tilbake; "Beklager, vi fant ikke oppsettet. Send melding med oppsetstype, telfonmerke og modell til 1999. Eks:WAP SONYERICSSON T610 eller MMS NOKIA 3510i."

Ingenting funka!

Kanskje du kan hjelpe meg med en annen ting også?!? Hvordan fungerer den infrarøde porten? Skal ikke den gjøre slik at to mobiler kan sende bilder til hverandre? Prøvde nå å aktivere infrarød, men da fikk jeg ikke engang åpnet "mine bilder".... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...