Bloody Mess Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Yep, Jeg har akkurat registrert domene og satt opp forum på http://www.leakfree.org Er ingen folk der enda, men de som er interessert i HL2 modifikasjon kan jo ta turen innom så blir det folk Håper vi får til å bygge en bra community etterhvert. Trenger moderatorer, etc etterhvert men det plukker jeg ut seinere. Regner egentlig ikke med at det blir særlig aktivitet før HL2 er ute Da kommer jeg med tutorials, etc.
Bear^ Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Skal ikke drive mye med slike modifikasjoner, men det første jeg skal ha tak i i Half life 2 er den nyutvikla utgaven av Hammer. Tror brett laging til HL2 blir kjempebra
Bloody Mess Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Kommer til å bra det, ja, er hovedsakelig brettlaging websiden kommer til å handle om da
Bear^ Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Kommer til å bra det, ja, er hovedsakelig brettlaging websiden kommer til å handle om da Sign me up then
Bloody Mess Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 (endret) Det er bra Bare ta turen innom, blir forhåpentligvis litt aktivitet etterhvert, men det er klart det går smått i starten. Endret 31. august 2004 av odex
Bear^ Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Det er klar, spes siden HL2 ennå ikke er kommet. Gleder meg til å se hvordan den nye map editoren til HL2 er. Screenshots viser at den er lik Hammer i utforming, men er da sef mer robust
Bloody Mess Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Ja, det er jo fremdeles Hammer, bare litt forbedret Blir nok ikke særlig vanskelig å venne seg til.
Bear^ Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Har sett noen screenshots, og liker det jeg ser. De har jo forlatt totalt den gamle engien til HL, er bare editoren som blir det samme. HL editing var ikke så vanskelig, men hadde sine begrensninger, som f.eks for mange etasjer på et hus. Gleder meg som en liten ungen til det kommer
Bloody Mess Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Liker det jeg har sett, ja, helt klart
Zyndrone Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Spillmodding.no vil ha guider til HL2 mapping på norsk bare kort tid etter at spillet er gitt ut! Vi har allerede en haug med guider til HL1 mapping. Norskt community altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå