fantaboy Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik kontrolpanel som jeg kan feste i en av cdrom slottene?
fantaboy Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 ahh. aldri tenkt på at den har vært under "kjøling", takk skal du ha.. passer nok perfekt for Lian Li kabinett mitt da Er det trygt å feste den under ved kjernen på P4 cpu`n min? evt skal jeg gå frem på noen spesiell måte? Det står "Probene er meget tynne og kan eksempelvis monteres inntil CPU kjernen" Noen som kanskje har noen bilder?
fantaboy Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 hva mener du med inntill? skal den tres under mellom stengene? eller inntill hvor?
To be honest Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Intill kanten bare, fest den godt da overflaten du fester til er ekstremt liten.
fantaboy Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 http://www.a1-electronics.net/Res_Intel/CP...t_cpu_Feb04.jpg du mener den grønne kanten der ? hvordan fester jeg den? med noe slags teip?
Rikky Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Tror ikke du får korrekt temperatur hvis du monterer sensoren på siden av IHS på en P4 CPU. Den blir litt langt unna kjernen.
fantaboy Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 (endret) hmm, trodde ikke koberret skulle ha noe problem med å lede varmen 1 cm videre men.. kan vel ikke bli så langt unna korrekt? EDIT: jeg fester den på sida oppmot IHS, ikke på flata på grønne saken Endret 30. august 2004 av fantaboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå