Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm lurer på om noen vil betale :hmm:  :hmm

Tviler. :!:

Det skal noe til ettersom markedet er overlastet med folk med invites.

Jeg har foresten minst 5 invites som jeg kan gi bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har 0 stk invites tilgjengelig, PM meg med fullt navn + e-post adresse. Første man til mølla får invites. :)

[EDIT] Jeg er tom for invites denne gang.

Endret av Zimon
Skrevet

Hmmm, jeg prøver å sende en invite, men linken funker ikke. Ingen reaksjon whatsoever. Har google stengt noe, eller er det bare IE som har bestemt seg for å være vanskelig?

Skrevet
Hmmm, jeg prøver å sende en invite, men linken funker ikke. Ingen reaksjon whatsoever. Har google stengt noe, eller er det bare IE som har bestemt seg for å være vanskelig?

On du har Norton Internet Security så¨må du sku av reklameblokker funksjonen. Den sørger for at invite linken ikke funker. Høyreklikk på globen nede i system tray. og gå inn i Options der og sett reklameblokkering til av.

Skrevet
On du har Norton Internet Security så¨må du sku av reklameblokker funksjonen. Den sørger for at invite linken ikke funker. Høyreklikk på globen nede i system tray. og gå inn i Options der og sett reklameblokkering til av.

Hmmm, funker ikke likevel... Kanskje det er noe i XP SP2 som blokkerer...?

Skrevet

Fant svaret etter litt mer søking på ...Google selvfølgelig. Jeg var tydeligvis ikke inne på secure site. La til den magiske s'en bak http, og voila...! Irriterende liten sak. Takk for hjelpen uansett. :)

Skrevet (endret)

Har fortsatt 0 invites tilgjengelig jeg. PM meg med fullt navn + e-post adresse så fikser jeg en invite. :)

Endret av Zimon
Skrevet (endret)
Noen som har en invite til meg??

Det er bare å sende email & navn på et PM. Jeg har 4 invites ledig.

Nå er har jeg bare en igjen

Endret av pertm
Skrevet (endret)

Førstemann til mølla! 2 invites her. Pm full navn og epost...

Edit: one more left...

Edit2: nå ble det no rart. ikke meningen å poste dobbelt

Endret av XeRam
Skrevet (endret)

Har da 0 invites igjen. :) PM med fullt navn + e-post adresse som invite skal sendes til. :)

Endret av Zimon
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...