Gå til innhold

dass pa pir

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er en gutt som alltid har lurt på en ting. Hvilken side av dasspapiret skal man bruke?

helt siden jeg var liten gutt, kom dette spørsmålet opp for meg da jeg satt på ramma. men jeg har liksom ikke turd å spurt noen om det enda..

så her som jeg er anonym, så kanskje jeg kan få ett svar.. er det høyeresiden, eller venstresiden man skal bruke? kanskje fingeren til nød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du ønsker å unngå advarsel, så be en moderator om å flytte posten til søppel eller humor-kategorien.

Sveinl.

Om du synes dette var humoristisk så. :roll:

Skrevet (endret)
Hvis du ønsker å unngå advarsel, så be en moderator om å flytte posten til søppel eller humor-kategorien.

Sveinl.

Om du synes dette var humoristisk så. :roll:

Om det var en humoristisk hensikt aner jeg ikke, men ga et tips til starter av tråden da jeg så at han har 63 poster. Smaken er som "baken" er det noe som heter...

Så hvis dette er smaken og humoren hans, mener jeg at han kan be en moderator om å flytte tråden til riktig kategori da dette er feilpostet, det passer best der, om sånt språkbruk er tillatt da...

Sveinl.

Endret av Sveinl
Skrevet

Denne tråden sier seg nesten selv, men alikevel:

1. Det er en grunn for at tre-ordsgrensen fins

2. Dette er diskutert før på off-topicforumet før, og er fremdeles like irrelevant .

3. Hvis denne tråden i det hele tatt hører hjemme noen plass så måtte det bli off-topic.

4. Tråden Stenges

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...