Gå til innhold

USB 1 eller 2...?


jmnj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
legg inn service pack 1 da vel ;)

Eventuelt hopp rett til service pack 2.

 

Det er ingen grunn til å ikke installere service pack 1, eneste grunnen jeg vet om er å ha piratversjon som da ikke godkjennes av service pack 1. Da har du egentlig bare deg selv å takke :mad:

Lenke til kommentar
legg inn service pack 1 da vel  ;)

Eventuelt hopp rett til service pack 2.

 

Det er ingen grunn til å ikke installere service pack 1, eneste grunnen jeg vet om er å ha piratversjon som da ikke godkjennes av service pack 1. Da har du egentlig bare deg selv å takke :mad:

En annen grunn kan være at SP1 er en relativt stor nedlasting for en pc med ISDN.

Lenke til kommentar
legg inn service pack 1 da vel  ;)

Eventuelt hopp rett til service pack 2.

 

Det er ingen grunn til å ikke installere service pack 1, eneste grunnen jeg vet om er å ha piratversjon som da ikke godkjennes av service pack 1. Da har du egentlig bare deg selv å takke :mad:

En annen grunn kan være at SP1 er en relativt stor nedlasting for en pc med ISDN.

Man kan vel alltids ta med den bærbare til en venn/bekjent med bredbånd og snylte litt. Evt. kan service pack oppgraderings-CD bestilles fra Microsoft mener jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår riktig så er det ikke mulig å få USB1 portene mine (fant ut at de var det) til å funke som USB2? Det var noe snakk om servicepack1 her... har jo XP.

 

Men hvis det ikke går an, er vel alternativet mitt et pcmciakort med usb2 porter? Eller funker ikke det heller? For noe sånt kan vel ikke koste allverdens..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...