Glasgrekar Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 (endret) Er det noen som spiller AA her? Jeg har oppgradert til siste versjon av spillet, v.2.1.0. Lastet ned fullversjonen og installerte. Jeg har problemer med å være inni i spillene. Jeg logger meg på ulike spillservere hvor det pågår spilling, men blir liksom disconnected etter en liten stund. Har spilt dette spille mye før og har ikkje hatt det problemet! Noen her som spiller det som kan komme med noen tips? Endret 28. august 2004 av Glasgrekar
Radial Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Du må nok oppdatere punkbuster: Evenbalance. Og lykke til, det var en bratt læringskurve for meg i alle fall.
Glasgrekar Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Du må nok oppdatere punkbuster: Evenbalance. Og lykke til, det var en bratt læringskurve for meg i alle fall.
nyland Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Nå er jeg en smule frustrert Kjører XP Pro. Spillet fungerer ypperlig når jeg er logget opp mot en ikke punkbuster server. Når jeg kobler meg opp mot en PB server blir jeg stengt ut i løpet av 10s - 2 min. 1 - jeg har siste versjon av spillet 2 - har brukt PBWeb og manuellt installert siste oppdateringer av PB 3 - blir kastet ut så fort at jeg aldri rekker å lese hvorfor jeg blir kastet ut Hva må gjøres ?
000111222 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Trykke enable pb inni spelet, viss du ikkje har gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå