Gå til innhold

Doom 3 problemer med radeon 9700pro?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte meg Doom 3 her om dagen, stilig spill! Spillet kjører helt glatt helt til det etter 10-15 minutter henger/låser seg helt og jeg får opp 2-3 feilmeldinger som sier noe om "could not read memory...bla bla bla". Dette oppstår hver gang jeg kjører doom 3. Har prøvd flere oppløsninger og byttet på "medium quality" og Ultra quality" men får akkurat samme problemet uansett hvordan jeg stiller på det! Har nyeste drivere til intel chipsettet, catalyst 4.8 (har prøvd 4.9 doom beta uten hell), directx 9.0c og windows xp sp2.

Specs.:

Intel p4 2.8GHz (~3.15)

Asus intel 845pe @ 600MHz

ATI radeon 9700 pro 128mb

1024Mb ram 400MHz

creative audigy 2

WD 120GB SE

Windows XP PRO sp2

Endret av dracon
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har lest den uten å ha funnet løsningen på problemet.

cpu temp ligger stabilt på 45c etter hw-monitoren. Aner ikke anngående vpu temp, men kjøleribben er ikke noe varm så tviler det har noe med det og gjøre. ^^

Her er noen screenshots av feilmeldingene btw.

http://194.63.250.45/evenjensen/1.JPG

http://194.63.250.45/evenjensen/2.JPG

#Edit av moderator - Enten får man resize bildene til maks ca 5-600x3-400 eller så bruker man ikke IMG taggene. Har fjernet de, da bildene var ALT for store.

Endret av Afseth
Skrevet

Det var ikke poenget. Poenget var at man ikke trenger å poste en ny tråd når en helt lik finnes fra før.

Skrevet

jeg har oxo 9700 pro, bare gå inn å last ned nyeste drivere så er alt i boks.. står jo under install at du må laste ha nyeste drivere nedlastet... !

Skrevet

Det var ikke poenget. Poenget var at man ikke trenger å poste en ny tråd når en helt lik finnes fra før.

Jeg hadde ikke lest den posten. Ikke visste jeg noe om "gamer.no" Ville bare ha svar på problemet (som heller ikke var beskrevet der).

Skrevet
jeg har oxo 9700 pro, bare gå inn å last ned nyeste drivere så er alt i boks.. står jo under install at du må laste ha nyeste drivere nedlastet... !

Har de "nye" driverne som sagt. Samme problemene... Eller er det en driver du mener jeg mangler? please tell meh

Skrevet

Har de "nye" driverne som sagt. Samme problemene... Eller er det en driver du mener jeg mangler? please tell meh

hmm, nei jeg vet ik hva som er problemet ditt da... jeg har dårligere pc enn deg, ram osv.. men kjører spillet på 1024 * 768 med alt på high.. Lagger litt, men ikke no bugga som hos deg gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...