Gå til innhold

Creative Muvo TX, verdt prisen?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har virkelig bruk for en mp3-spiller da jeg venter lenge på bussen...

Så, jeg har sett litt rundt og har endt opp med Creative Muvo TX. Er den noe bra eller? Litt stiv pris da men er den verdt det skader det vel ikke legge i litt så man får et skikkelig produkt med det samme :p

 

Så: er det noen som har erfaring med denne? Trenger litt positive og negative ting med den. Jeg kan så og si ingenting om mp3-spillere :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det er 512 MB minne, så kan nok TX med USB 2 være et godt valg. Ellers har du NX med USB 1.

 

Muvo-serien er uansett absolutt å anbefale. Den er ekstremt liten, men har alle funskjonene som man kan forvente (sjekk Creatives sider for hvilke funksjoner den har). Lyden er god, og den dukker opp som egen disk i windows (stoort pluss).

 

Med den TX-en som du linket til hos Komplett, er det også en FM-tuner. Det følger vanligvis ikke med, så det støtter prisen en del.

 

Bare spør om det er noe du lurer på.

 

EDIT: Innlegg nr 1000! :w00t:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Siden det er 512 MB minne, så kan nok TX med USB 2 være et godt valg. Ellers har du NX med USB 1.

 

Muvo-serien er uansett absolutt å anbefale. Den er ekstremt liten, men har alle funskjonene som man kan forvente (sjekk Creatives sider for hvilke funksjoner den har). Lyden er god, og den dukker opp som egen disk i windows (stoort pluss).

 

Med den TX-en som du linket til hos Komplett, er det også en FM-tuner. Det følger vanligvis ikke med, så det støtter prisen en del.

 

Bare spør om det er noe du lurer på.

 

EDIT: Innlegg nr 1000! :w00t:

Gratulerer meg det 1000.-inlegget! :thumbup:

 

Jeg vet ikke om jeg har pc som støtter USB 2. Har MSI KT-3 hovedkort. Hvor finner jeg den usb-1 versjonen da og hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om jeg har pc som støtter USB 2. Har MSI KT-3 hovedkort. Hvor finner jeg den usb-1 versjonen da og hva er forskjellen?

Hovedkortet ditt har USB 2. Men husk at du må laste ned Service Pack 1 fra Windows Update for å kunne bruke den.

 

Etter sidene til Creative å dømme, så er eneste forskjellen at TX-en har USB 2. Jeg har NX-en, og er meget fornøyd med den. USB 2 er flere flere ganger raskere enn USB 1. I tillegg følger det radio-tuner med den TX-en som du har pekt deg ut.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om jeg har pc som støtter USB 2. Har MSI KT-3 hovedkort. Hvor finner jeg den usb-1 versjonen da og hva er forskjellen?

Hovedkortet ditt har USB 2. Men husk at du må laste ned Service Pack 1 fra Windows Update for å kunne bruke den.

 

Etter sidene til Creative å dømme, så er eneste forskjellen at TX-en har USB 2. Jeg har NX-en, og er meget fornøyd med den. USB 2 er flere flere ganger raskere enn USB 1. I tillegg følger det radio-tuner med den TX-en som du har pekt deg ut.

Sikker på at hovedkortet støtter det? Det er gammelt :p

Fungerer den mp3-spilleren uten driver, slik at jeg bare kan plugge den i USB-porten?

 

Hvilket headset er foresten bra til den? Syntes denne så brukbar ut. Noen meninger?

Lenke til kommentar
Sikker på at hovedkortet støtter det? Det er gammelt :p

http://www.msi.com.tw/program/products/mai...&MODEL=MS-6380E :)

 

Fungerer den mp3-spilleren uten driver, slik at jeg bare kan plugge den i USB-porten?

Jepp, bare å plugge inn, det er utrolig praktisk!

 

Hvilket headset er foresten bra til den? Syntes denne så brukbar ut. Noen meninger?

De har jeg faktisk. Utrolig (!!!) lyd, men fantastisk upraktiske. Det er vanskelige å ta inn i øret (de skal LANGT inn, og dette fort ut igjen), og er ubehagelige å ha på seg. Ikke å anbefale som fast headset. Men som sagt, utrolig lyd! Det var derfor jeg kjøpte de.

 

Jeg vil heller anbefale et lite headset fra KOSS eller Sennheiser. Husk at et stort headset trekker mye strøm fra mp3-spilleren.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...