Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Har vært nede i kjelleren og funnet frem CD-coveret til D2 - LoD, så jeg tenkte jeg skulle bytte ut den genererte CD-keyen med en vaskeekte én. Nå har jeg ikke særlig lyst til å avinstallere og reinstallere hele sulamitten, så er det noen som vet om et program som kan bytte keyen?
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Har vært nede i kjelleren og funnet frem CD-coveret til D2 - LoD, så jeg tenkte jeg skulle bytte ut den genererte CD-keyen med en vaskeekte én. Nå har jeg ikke særlig lyst til å avinstallere og reinstallere hele sulamitten, så er det noen som vet om et program som kan bytte keyen? Jeg vet ikke om det, men det er mange spill som enten har et slags lite "program" du kan skrive inn cd-key'en i, eller som feks DOOM3 hadde ei fil man kunne åpne i note-pad og der kunne man endre cd key'en! Flere spill har denne muligheten! Anyways: Hvis det IKKE er en slik måte, så kan du jo egentlig installere Diablo2 på nytt, for det tar absolutt ikke lang tid med dagens PC'er! (bare husk på at du backup kopierer saves da )
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Forfatter Skrevet 29. august 2004 Ja, jeg fant den, men så tenkte jeg "hm, hva om den bare emailer cdkeyen min til en eller annen slask som bruker den og får meg bannet?". Nå skal det nevnes at jeg fant den på en eller annen snuskete cheat-side. Det ble avinstallering og reinstall på meg.
TRS Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 det er nok det beste ja, det er også absolutt verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå