diversity Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hører på så mye: favoritter for tiden: Lumsk Dimmu Borgir Coldplay Travis Morten Abel The Hives the White Stripes Keane hot Action Cop Røyksopp Ralph Myerz and the Jack Herren Band St. Germain Sublime Turboneger Basement Jaxx Dream Theatre Nirvana Nightwish Jay - Z Oasis The Prodigy +many more (er playlisten min for tiden)
Venerable Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 1. Black/Death Metal - Immortal, Dimmu Borgir, Windir, In Flames, Opeth, Cannibal Corpse, Deicide, The Crown, Burzum, Gorgoroth, Nargaroth osv. 2. Filmmusikk - Fabio Frizzi, Goblin, Thomas Newman, Tarantino Soundtracks og Toshiro Masuda osv, 3. Og litt diverse musikk som - The Strokes, Ephemera, Smashing Pumpkins, Bee Gees, Django Reinhardt osv.
Mr. ve Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hører egentlig på ALT av musikk-sjangrer.. Alt etter hvilket humør og sånt jeg er i. 5 sanger jeg hører mye på for tiden er: The Shins - So says I J-Kwon - Tipsy Trapt - When all is said and done Edguy - Piper never dies Edguy - Forever
Supernaut_ Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Immortal, Belphegor, Nile, MayheM, v28, Pluton Svea, Pitbullfarm, Dropkick Murphys, Black Debbath, Cannibal Corpse, Slayer, Einherjer, Emperor, Zyklon, Darkthorne, Thorns, Blood Red Throne, Satyricon , Fear factory , dødsheimsgård, Pantera, Koldbrann, Gorgeroth , Borknagar, Grimfist, Vital remains, Judas Iscariot, Divine rapture, Disiplin, Arcturus, Bathory , Behemoth , Enslaved , Hypocrisy , Keep of kalessin, Infernal Torment, Cryptopsy, Carpathian Forest, 1349, Kampfar, Metallica, Morbid angel, Pink Floyd, Windir, Vader, Ulver, Myrkskog ... sliten av og remse opp. Liker endel gammel rock og : Kiss,AC/DC,Led Zeppelin,Black Sabbath etc. dvs : Metal, litt punk , mye bra og gammelt og !
razh0r Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) Metal: Children Of Bodom Har begynt å høre på Ensiferum! Genialt band! Her kan du laste ned et lite klipp av Ensiferum - Token Of Time Anbefaler disse sangene av Ensiferum: Tale Of Revenge Token Of Time Iron Little Dreamer Guardians Of Fate Endret 31. august 2004 av razh0r
Concubine Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 the darkness scissor sisters metallica the white stripes thin lizzy blink 182 bowling for soup HIM osv.osv.osv
Algron Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 The Darkness Turbonegro Metallica Gluecifer Iron Maiden Kiss AC/DC Nirvana
TAAB Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jethro Tull Rush 16 Horsepower Roger Waters Hedningarna Garmarna Gjallarhorn Anathema Sanna Kurki-Suonio Radiohead + en hel haug med relativt ukjente band. Som alt annet her i livet så går musikksmaken min litt i bølger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå