Gå til innhold

M65 og oppkobling mot PC


Kwesi

Anbefalte innlegg

Har M65 telefon og DCA 510 kabel. Installert driver som fulgte med kabel og installert Mobile Phone Manager, men telefonen får ikke kontakt med PC'en. Har søkt på forumet her men ikke funnet løsning på problemet. Prøvd ut en del mulige løsninger ,men får altså ikke kontakt med PC. Noen som har en "step-by-step" guide om hvordan man skal gjøre det for og få kontakt. Og kabelen virker og være i orden. Ladelyset fungerer i hverfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har M65 telefon og DCA 510 kabel. Installert driver som fulgte med kabel og installert Mobile Phone Manager, men telefonen får ikke kontakt med PC'en. Har søkt på forumet her men ikke funnet løsning på problemet. Prøvd ut en del mulige løsninger ,men får altså ikke kontakt med PC. Noen som har en "step-by-step" guide om hvordan man skal gjøre det for og få kontakt. Og kabelen virker og være i orden. Ladelyset fungerer i hverfall.

Det kan være at du bare må vente litt, for tar en god stund før MPM finner mobilen.

Men prøv dette:

Gå på Min datamaskin. Der skal du se et ikon som heter "Siemens Device". Dobbelklikk på ikonet, sett kabelen i telefonen, høyreklikk og trykk på "Refresh". Vent så til du ser mappen "Data" som kommer opp.

 

Visst ikke dette virker, vet jeg dessverre ikke noe annet og gjøre:S

Lenke til kommentar

okay nå har den stått på refresh i en halv time. Hvor lang tid skal det ta. Ser ikke ut for at dette er løsningen. Fatter ikke hvordan dere får dette til og fungere. Har det noe med filsystemet til PC'en og mobilen og gjøre? Jeg kjører NTFS på PC'en mens Siemens Device kjører FAT filsystem (etter egenskaper til Siemens Device og bedømme).

Lenke til kommentar
okay nå har den stått på refresh i en halv time. Hvor lang tid skal det ta. Ser ikke ut for at dette er løsningen. Fatter ikke hvordan dere får dette til og fungere. Har det noe med filsystemet til PC'en og mobilen og gjøre? Jeg kjører NTFS på PC'en mens Siemens Device kjører FAT filsystem (etter egenskaper til Siemens Device og bedømme).

Nei, den skal IKKE stå i en halv time! Hos meg tar det ca. 15 sekunder fra jeg refresher til Data-mappen kommer frem.

 

Visst du har nforce2 chipset, så forklarer det jo saken, siden MPM ikke funker med dette chipsettet.(Har ihvertfall lest det noen plasser på andre forum og sånt)

Endret av x0tic^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...