Gå til innhold

Halfe-Life 2 Pre-loading

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får hele tiden den stygge "Steam bablahblahblah.. try again in a few hours"

Fikk det samme, men nå ser det ut til at ting har roet seg såpass at til og med jeg får pre-loade :)

**** da! har prøvd 9999 ganger siden i går kveld, men får bare server is to busy..

Lenke til kommentar

det var det jeg og lurte på...Gabe sier at spillet går for gull på mandag...det var jo noe overaskende at det skulle komme så fort. Nå står det på halflife2.net at de også er litt usikker i dette spørsmålet, og venter derfor på en bekreftelse fra Valve. Vi får bare vente å se

Lenke til kommentar

Er jo ekstremt irriterende at man får beskjed om at serverne er opptatt da.

Ser man på status siden til steam så ser man ganske tydelig at de faktisk halverte båndbredden sin (med vilje!) da de la ut preloaden. :mad:

Jaja.. får vel min tur etterhvert jeg også. Noen som vet hvor mange millioner brukere det er som laster ned preloaden? :roll:

Lenke til kommentar

jeg er 5% nå.. det går ikke så fort, ca 8 sek mellom hver tiende dels %.. hvordan får man fram det steam vinduet så man kan se hvor fort det går?

Og HL2 går ikke gull mandag, gabe hadde satt passordet til 'gaben' også hadde en gjetta det..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Half-Life 2 går IKKE gold på mandag.

After one crazy night of theories, server mayhem and IP tracing, we've finally gotten to the bottom of this mess. In a twist of hilarity, it seems that Gabe Newell had set his account password to 'gaben'. Person x guessed this and made the "going gold on Monday" post which we've heard so much about.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...