ASDASDKL2131 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Vel, det finner jeg ut om ca. 3 timer.. Så vi får se hva som skjer.. Ikke f* om jeg legger meg nå hvertfall. :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) hehe, tror fortsatt ikke at det ligger noe mer i det. skal vel ikke gå an å kjøpe det før om noen dager uansett. LOL! jeg måtte pokker meg avinstallere steam for så å installere for at preloadingen skulle begynne! Endret 27. august 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
zaico Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Hentet fra half-life.com: Half-Life 2 Pre-Loading BeginsHalf-Life 2 pre-loading begins to Steam account holders today. Over the coming days, those who have selected the pre-loading option will have encrypted Half-Life 2 files delivered to their PC. No purchase is required to pre-load HL2, but is required to activate the game. Purchase options will be released soon. Then, the moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be authenticated and ready to start playing. For more information, please visit www.steampowered.com Skriveleif fra valve, men det er vel ikke så lenge før herligheten er servert uansett! Endret 27. august 2004 av zaico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 vel, jeg synes det er tåpelig hvis de ikke slipper herligheten over steam med eneste gang det går gold. er det noen grunner til at de ikke burde gjøre det slik ? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nja, serveren blir nok å tryne. Alle vil jo ha HL2 på realese dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 vel, valve mener jo at steam skal være fremtiden, så serverne burde vel tåle såpass. pluss at de vil komme warez-gruppene i forkjøp, ved å slippe hl2 over steam med en eneste gang hl2 går gold, så tror jeg man får solgt hakket flere kopier enn om de venter til hl2 havner i butikken. går gold - legges ut på steam med en gang = flere kjøper nok spillet, etterspørselen er såpass stor at de fleste vil nok hoppe på muligheten til å få ned spillet med en gang. de får i tillegg solgt flere kopier over steam, noe de kanskje har behov for ? de vil jo vise at dette er fremtiden. går gold - tar noen uker før det havner i butikken - legges ut på steam på den tiden så er spillet sannsynligvis cracket og lagt ut på nett (kanskje dagen etter det havner i butikkene) flere faller for fristelsen til å laste ned istedenfor å øyeblikkelig kjøpe over steam eller i butikken. dette gjelder hvertfall folk i europeiske land ettersom man får hl2 i butikkene på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ville jo vært en overaskelse av de store om folk kunne laste ned og så kjøpe spillet med en gang men er vel ikke umulig heller. Fryktelig mange som normalt hadde pirat-kopiert det ville jo kjøpt det nå. Kanskje de gjør dette nå og tar alle på senga.. he he Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Uhm.. En som er ferdig med preloading av HL2 her nå, og.. Print screen.. "A locked copy of Half-Life 2 is installed on your computer. Purchase it now and start play immediately!" ... Så betyr dette at Valve har lurt oss alle og HL2 faktisk er kommet? :-) forresten, photoshop. han skal liksom være inne på "browse games" ? isåfall så er han den eneste som har half life 2 liggende i browse games folderen til steam. edit: cute hl2 i doom3 ? Endret 27. august 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Uhm.. En som er ferdig med preloading av HL2 her nå, og.. Print screen.. "A locked copy of Half-Life 2 is installed on your computer. Purchase it now and start play immediately!" ... Så betyr dette at Valve har lurt oss alle og HL2 faktisk er kommet? :-) forresten, photoshop. han skal liksom være inne på "browse games" ? isåfall så er han den eneste som har half life 2 liggende i browse games folderen til steam. edit: cute hl2 i doom3 ? HL2 ligger der hos meg også.. ser han fyren som har lastet ned hele er Dansk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 i steam - browse games ? merkelig, ligger ikke der hos meg Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) i steam - browse games ?merkelig, ligger ikke der hos meg Sorry, nei IKKE under browse games.. ble så ivrig her at jeg ikke tenker klart.. min feil Endret 27. august 2004 av klorin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 jepp, ligger under play games hos meg også men reagerer som sagt på at denne dansken skal ha den informasjonen osv liggende under steam - browse games. forøvrig så synes jeg heller ikke at informasjonen som står der er noe som valve ville ha skrevet Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Soon to find out.. 95.6% her nå... Bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Soon to find out.. 95.6% her nå... Bilde. beklager å måtte skuffe deg.. ferdig nedlastet Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Fantastisk.. Har en slik HL2 kupong fra ATi.. Prøver å legge den til, "This key is already been used blablabla"... Flott! Lenke til kommentar
Royal Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Endelig kom denne preloaden. Er nok mange som laster ned nå, får denne meldinga når jeg prøver å preloade: "The Steamservers are currently too busy to handle any more preloads of Half-Life2.Please try again in a few hour" Noen som vet hvor mange som kan laste på ned sammtidig på Steam serverne eller? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Fantastisk.. Har en slik HL2 kupong fra ATi.. Prøver å legge den til, "This key is already been used blablabla"... Flott! Ja de har vel sperret nøklene fra ATI intill videre, De vil vel ikke at noen skal bynne og spille spillet enda, og skrive spill tester. Jeg har en slik kupong selv, og skal sjekke så snart jeg får lasta det ned. Lenke til kommentar
Rash Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) et spørsmål: jeg har en hl2 kupong. Etter jeg har lastet det ned, kan jeg sende inn kupongen og kvittering for kortet og alt sånt å få hl2 esken osv? edit: skirveleif Endret 27. august 2004 av Rash Lenke til kommentar
insider Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bare to busy of meg .. prøve igjen om noen timer.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 svarte #¤#&%¤&! jeg som solgte key'en min..jaja er jo bare en preload så gjør ikke så allverdens mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå