Gå til innhold

Halfe-Life 2 Pre-loading

Anbefalte innlegg

Slik at man slipper å laste ned allt på en gang. Dersom alle skulle gjøre det, ville steam serverene vere overbelastet en flere uker etter spillet kommer. Da er det bedre å ha fått unnagjort deler av det...

Mye enklere og flottere å kjøpe spillet med cover når det kommer ut i butikkene eller selges på nettet.. MYE FLOTTERE DA GITT.. Skjønner ik hvorfor alle skal ha spillet i steam? Steam er bare fuck..

Enklere å dra i butikken å kjøpe spillet enn å sitte hjemme å laste ned?

Nei, det kan det da ikke være. Enkleste er å sitte hjemme foran pc`n å la spillet komme ned over adsl`n.

Er ikke alle som er så opptatt av det coveret. Spør du meg burde flere spill komme over internett, da slipper man disse cd`ene.

joda... men litt kjipt hvis maskin klikker og formatering er eneste utvei :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja men da har man vel cdkey el noe så man får lasta det ned igjen?? de har nok tenkt på sånne ting vettu

joda... men er jo veldig upraktisk.

Har man en brukbar dsl linje går det rimelig fort å laste ned spillet igjen.

Men påenget her kan vel være at noen liker å noe håndfast mens andre hjerne kunne tenkt seg det som filer på hardisken.

Mp3 kan jo også kjøpes nå i steden for å kjøpe cd i butikken, altså valget er våres.

Til dere som som vil ha det på cd, kjøp det på cd da. Er vel ikke noe vits å rakke ned på de som velger å laste det ned. Vi kan da selv bestemme åssen vi vil ha kilden til spillet.

Siden jeg har denne ATI lappen er valget helt klart, men hadde nok vurdert å kjøpt spillet via Steam hvis jeg ikke hadde den lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...