StepOw Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 En jeg kjenner hadde noe problemer med pc`n, her er hva det startet med HER Nå har han fått ny psu (tt 400w), og da fungerer pcen. Men etter ca 15 min med krevende bruk kommer det en pipelyd, så skrur den seg av sier han. Har ikke vært å sett på den etter han fikk ny psu da men dette var i allefall hva han sa, noen som har noe peiling på hva som er feil her?? Takker for alle svar
McLords Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Hadde samme problemet for litt siden og spurte også her http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=242686&hl= Har qtec jeg å.. Men gikk inn i bios og satt ned tempen for at den begynte å pipe og det funka.
Skrue Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 StepOw: Vær litt mer tålmodig, så får du nok svar. Bumping i egne tråder er ikke så veldig populært! Synes nok at du bør beskrive problemet atskillig bedre. Legger du ut slike spørsmål, så er det alltid greit å nevne hva slags hardware det er snakk om, om den overklokkes, temperaturer, etc, etc. Da blir det også litt enklere å stille en diagnose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå