Cera Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ja, det var vel det som står i topic jeg lurte på...
Loeve Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Enkelt og greit - nei! Det er vanskelig å porte spill til OSX, og Mac har dessuten CPU-arkitektur som ikke er veldig godt egnet til spill.
MrLee Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 har mac en arkitektur som er dårlig egnet til spill? jaha? basert på hvilke erfaringer/tester/teorier? og det burde ikke være sååå forbanna venskelig å porte ett OpenGL spill til Mac...hvis noen bare hadde hatt giddet å gjøre det... (og fått lov av valve da)
Loeve Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hva det er basert på? Erfaringer jeg har delt med personer som har vært relativt inne i spillmiljøet. Ikke er den fullstendig uegnet, men det kreves en god del ekstra arbeid å få tilpasset spillene til å kjøre optimalt, og det er gjerne mer arbeid enn det er verdt. Man kan dog bruke en Windows-emulator av noe slag for å kjøre det. Jeg vet ikke om det virker med CS, men jeg har hatt flaks med mye annet, blant annet Death Rally og Diablo 1.
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Enkelt og greit - nei! Det er vanskelig å porte spill til OSX, og Mac har dessuten CPU-arkitektur som ikke er veldig godt egnet til spill. Huff da, ikke noe spilling på GK media da, forstår jeg! Jaja, "godt" jeg ikke kom inn på grunn av latskap og sugne karakterer! :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå