Stian B. Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hei, Har solgt Far Cry spillet mitt til en kar,og får nå svar tilbake at han ikke klarer å komme på nett pga. at cd key er visst i bruk. Og han er sikker på at jeg har registrert det. Jeg,eller bror min,har aldri spilt det på internett,og derfor aldri registrert noen cd key. Er ikke dette et problem Far Cry har? Og hvordan går det an å rette opp i det? Takker for svar!
vidarkri Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Jeg har hatt samme problem med min FarCry. Problemet er ikke konstant, men noen ganger når jeg prøver meg på nettet så får jeg den meldinga om at nøkkelen er i bruk. Jeg har bare prøvd noen flere ganger og har kommet inn til slutt. Mulig det er noen med piratkopi som har lagt inn samme kode som meg.
Hoax Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Få han til å ta bilde av eske, cover og CD platen + key og maile det til fabrikanten og si det ikke virker, får sikkert ny key i mail da. Funker vist på Counterstrike så da bør det funke på andre spill andre steder også
ttt Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 dette er eit vanleg problem. det er ingen generell fiks for problemet, men det pleier å gå vist du prøver nokre gonger. ver og sikker på at du har skrevet inn cd-keyen korrekt.
Blue--Sky Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Har hatt det samme problemet et par ganger selv.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå