ccalz Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 jeg ser det er en antenne på komplett med 7km 1Mbs hastighet ,lurer på hva man trenger for å få det til feks om man har den hjemme og tar med seg laptop ut bak en fjell kneik. får man "linket,spilt,surfet," osv da?.
palh Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Dersom du ser antennen vil det nok gå greit, men bak et fjell som du sier vil jeg tro at sjangsene er MEGET små for at dette vil gå. Antennen du ser på er nokså sikkert en retningsbestemt en dvs. at du må være innen for en bestemt vinkel ut i fra antennens posisjon.
ccalz Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 antennen var 360grader horisontal og 75 grader vertikal jeg kommer ikke til å se antennen.
agvg Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 antennen var 360grader horisontal og 75 grader vertikal jeg kommer ikke til å se antennen. Da kan du nok bare glemme det i og med frisikt er et absolutt krav, og den avstanden krever nok brukbare antenner hos motparten også.
LA8464 Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 (endret) jeg ser det er en antenne på komplett med 7km 1Mbs hastighet ,lurer på hva man trenger for å få det til feks om man har den hjemme og tar med seg laptop ut bak en fjell kneik. får man "linket,spilt,surfet," osv da?. Har du link til denne ? har problemer med å finne den. Endret 26. august 2004 av LA8464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå