Nightwish Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hei! Når jeg benytter meg av TV ut funksjonen på mitt Asus 9600XT kort på min PHILIPS WideScreen tv må jeg scrolle i bildet som er på TVen, bildet ser ut å være for stort for tven liksom..... Noen som vet hvordan jeg får bildet til å bli "Fit to screen"?
iron_knuckle Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 vanskelig med den dårlig pattenten på tv ut på dagens skjerm kort. Men fullsceen video virker jo bra da
magnusr Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Må vel skru på overlay da. Ikke brukke dobbel skjerm. Dette ligger under advanced setting for skjermkortet. Der finner du en overlay arkfane. Der kan du velge widescreen tv.
Nightwish Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 ahhh, overlay virket bra når jeg ser på film! takk takk! Men når jeg har windows skrivebordet må jeg scrolle likevel?! Kan man gjøre noe med dette også? eller går det bare når man skal se film? -kthx- "Do you think thats air your breathing?" --The Matricks--
John_^ Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Du må sette ned skjermoppløsningen til 1024x768. Dette pga. at video-utgangen på de fleste skjemkort ikke støtter høyere oppløsning.
Nightwish Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 Må sette den ned til det laveste for at jeg ikke skal trenge og scrolle, men jeg vill ikke ha så lavt på selve pc skjermen men men -Velocity- "Do you think thats air your breathing?" --The Matricks--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå