Opus Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Vet ikke om vi tenker på samme person, men er det han jeg tenker på, hadde jeg kjøpt motoren hadde han ikke brukt 3mnd. på å svare på PM. Da han svarte, hadde jeg ombestemt meg for lenge siden. Synd for han, for i siste PM til han sa jeg at jeg tok motoren.
Marvil Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Haha, nice.. Tenkte på Turbo havari eller hva han heter, kjørte en feit rødbrun Golf II, nå har han en BMW E46 av noe slag.. Tror posten jeg så på var fra januar ellerno..
Opus Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Han heter sikkert turbo havari ja, orddeling er svært populært på bf.
tikka Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 hvis du kjøper en flaske med plast fornyer, og smører på fangerene, og grillen(alt av svart plast). så ser det ut som det er nytt. ikke kjøp det på biltema eller lignene. det er bare no skit.
Opus Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 hvis du kjøper en flaske med plast fornyer, og smører på fangerene, og grillen(alt av svart plast). så ser det ut som det er nytt. ikke kjøp det på biltema eller lignene. det er bare no skit. Har prøvd, og funnet ut at det varer maks 2 uker så er fangerne like grå igjen. Som du kanskje ser på siste bildet er fangerne nå lakkert, så problemet er borte.
zyrex Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Smør de inn med svart skokrem! Listene på volvoen har blitt relativt grå i løpet av sine 23 år.. Så smurte jeg inn med svart skokrem, lot det trekke inn, og de holder seg svarte nå Mye bedre enn den Bumper-Shine eller hva det heter.. Holder igjennom gullvask på statoil, fikk jeg beskjed av om noen andre.. Jeg vasker manuelt selv
exs Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Update: Plukket av lexuslampene og erstattet de med standard sota lamper, ble mye penere etter min mening. http://home.no.net/hocico/images/div/Bilde-016.jpg herregud mann du må jo ikke gjøre det.... bilen ser jo mye fetere ut med lexus look lykter..... de sota gjør jo at bilen ser sjikkli 80talls ut nei...bytt tilbake
Kjeksen Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Synst det er ganske fete begge lysene Er lyktene fabrikk sotet, eller har du sotet dem selv med sotings-spray? Endret 20. september 2005 av Kjeksen
Opus Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Synst det er ganske fete begge lysene Er lyktene fabrikk sotet, eller har du sotet dem selv med sotings-spray? Fabrikksota. Ang. Lexuslyktene så har dem ingenting å gjøre på tyskerjern som golf IMO.
Backbone Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Offtopic: Kunne jo tatt dette over pm da... Kjenner du joakim? (JSP) aka Djmongorider?
Opus Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Aner ikke hvem det er, og ja, det kan man spørre om via PM.
Audi247 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Så du tok VEKK Jetta grillen... Du har vell ikke lyst å kvitte deg med grillen + grill lista?
Opus Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Så du tok VEKK Jetta grillen... Du har vell ikke lyst å kvitte deg med grillen + grill lista? 5049375[/snapback] Ikke noe lurt å spørre meg om slikt her.
VolcomStone Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Golf mk2 er bare det beste Å runde lykter er mye bedre! Jeg syns de bare passer liksom . Få på noen brede 15- 16 tommere når so blir den enda finere! her er de jeg vil ha på min : Dette er de perfekte VW felgene , ikke noe japsedritt fint eksemplar by the way
Opus Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 Har 16". Kjører med 205/40 noe som er ubehagelig nok fra før, trenger ikke ennå lavere profil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå