Gå til innhold

pcutstyr.no...Dårlig service! HJELP!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en kamerat av meg kjøpte hovedkort derfra for en uke siden og de har ikke sendt det enda. når han ringte inn og spurte når de skulle sende det så sa de at det er levert på postkontoret på onsdag. mens varen ikke hadde blitt plukket fra lageret. Første gang han ringte var dem sikkelig frekke og sa: ¨ vær stille a , få kundenr ditt så skal jeg sjekke det. vi har mye å gjøre her skjønner du det. ¨

Han ringte tilbake på fredag og var frekk tilbake. Da sa dem: unnskyld vi skal sende kortet med en gang på mandag.

Jeg hakke sjekka med kameraten min men tror ikke de har sendt kortet

Lenke til kommentar
en kamerat av meg kjøpte hovedkort derfra for en uke siden og de har ikke sendt det enda. når han ringte inn og spurte når de skulle sende det så sa de at det er levert på postkontoret på onsdag. mens varen ikke hadde blitt plukket fra lageret. Første gang han ringte var dem sikkelig frekke og sa: ¨ vær stille a , få kundenr ditt så skal jeg sjekke det. vi har mye å gjøre her skjønner du det. ¨

Han ringte tilbake på fredag og var frekk tilbake. Da sa dem: unnskyld vi skal sende kortet med en gang på mandag.

Jeg hakke sjekka med kameraten min men tror ikke de har sendt kortet

Jeg bestilte en Logitech tastatur/mus pakke den 26.08.04 og da hadde de flere stk. på lager. I dag, fire dager senere, sjekket jeg status på ordren og fikk sjokk da jeg så at den ikke var blitt ekspedert ... og ikke nok med det ... varen var ikke lenger på lager?!!!?! Juks og fanteri ... avbestilte selvfølgelig ...

Lenke til kommentar
Vel..kortet er ikke ferdig ENDA...Nå begynner jeg på den syvende uka. :mad:

Er det noen som har ventet lengre enn dette?

Skal aldri ALDRI handle fra pcutsyr.no mer. Jeg trenger sårt pcen også..vel vel...skal si ifra når jeg får kortet...hvis jeg noen gang får det da :hmm:

Jeg ventet ganske nøyaktig 2 måneder på et ødelagt cd-drev hos databutikken en gang. Det var så lang tid at jeg hadde glemt at jeg hadde sendt den i retur, så det kom som en hyggelig overraskelse at det en dag dukket opp en ny i posten. Hovedkort er nok en langt mer irriterende affære å være foruten.

 

For øvrig har jeg ingen dårlige erfaringer med pcutstyr. Har kjøpt derfra en del ganger, men har aldri fått noe som måtte sendes i retur.

Lenke til kommentar
sjekka med kameraten min og det har gått 11 dager og dem har fortsatt ikke plukket ut varene fra lageret.

Da kanselerer kompisen din ordren enkelt og greit, og handler hos f.eks. netshop.

 

Men gjør det over telefon med pcutstyr, og følg om med en epost som henviser til samtalen.

 

Dersom de likevel påstår at de har sendt pakken, så be om postens referanse nummer.

 

PS. Regner med at varen har vært lagervare i ca 11 dager.

Lenke til kommentar

Jeg er en av dem som også har måtte vente lenge på returvare fra pcutstyr.no... Men det er lenge siden da... Hadde akkurat kjøpt meg nytt fett skjermkort (som dessverre fylte skjermen med prikker i sånn fint rutenett :p) Måtte vente i evigheter før jeg fikk nytt... Kult når skjermkortet begynner å bli utdatert innen man får det tilbake, hehe.. Liker ikke pcutstyr. Aldri handla derfra igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...