jkvamen Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Eg sitt her med 10 fujitsu siemens pcer men innebygd trådlaust nettverks kort der eg slite med domene påloggin ettersom den trådlause delen ikkje starter opp før ein er innlogget... er det noko som veit om eit tredje parts program som kanskje går an å bruke slik at eg får logga åp? lurte og på om ei automatisk pålogging av ein bruker som blir utlogga igjen etter eit par sec slik av eg fekk starta opp den trådluase delen og so kunne eg logge meg på nett som vanlege.. kan det vere ein ide og i tilfelle korleis skal eg gjere det ? kan i .bat fil vere løysinga her ? kanskje litt dårligt forklar men men .. .
Hospits Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Har hatt samme problem her. Skiftet kryptering fra WPA til WEP, og dermed fungerte domene-pålogging og skript som normalt. Reduserer selvsagt sikkerheten, men vi fant ut at den er WEP er sikker nok for oss.
jkvamen Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 hm bruker følgende: association mode (shared) og encryotion method (web) det funker fint med meg og når eg har logga inn med ein bruker som ligg på maskina.. etter eg har gjort det so kan eg logge ut og logg inn igjen med ein bruker som høyrer til domenet... starter eg pcen på nytt so må eg igjen logge inn med ein brukersom liger på pcen før eg kan logge inn med ein nye domene bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå