Gå til innhold

Asus V9999 GeForce 6800 GT 128MB DDR AGP, Ekte GT?

ingelamoy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om dette Asus kortet er et ekte GT kort, alle andre produsenter som leverer GT kort har jo 256MB ram, er da litt usikker på om ASUS driver å lurer oss alle sammen? Har f.eks dette kortet 16 pipelines? :hmm:

Dessuten vurderer jeg MSI GeForce 6800 128MB kortet som alle skryter så mye av her på forumet.

Hve burde jeg velge? hva er egentlig forskjellen på de kortene?

PS: sett noen som liksom skal ha posta hvordan ASUS kortet ser ut, men de korene som er vist er da ASUS sitt "ekte" GT kort med 256MB ram.

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry men asus har ikke noe ekte GT kort med 256mb ram. Det de har med 256mb ram er 6800 standard.

De har et GT kort og det er ekte men med bare 128mb treig ram.

Fant et bilde av det sist på nettet jeg titta. Menne husker ikke hvor. Kjølern dekker ikke minnet på det kortet. Menne kortet har 16 pipes. Er en så heldig å klarer å klokke rammen langt så kanskje det går greit.

Skrevet

Hva vill da være det beste kjøpet?

MSI 6800 128MB til 2700 på pcutstyr eller

ASUS 6800 GT 128MB til 3000?

Vil det være merkbare ytelses forskjeller her?

Skrevet
Sorry men asus har ikke noe ekte GT kort med 256mb ram. Det de har med 256mb ram er 6800 standard.

De har et GT kort og det er ekte men med bare 128mb treig ram.

Fant et bilde av det sist på nettet jeg titta. Menne husker ikke hvor. Kjølern dekker ikke minnet på det kortet. Menne kortet har 16 pipes. Er en så heldig å klarer å klokke rammen langt så kanskje det går greit.

Det stemmer ikke. De har GT med 256 MB RAM, men jeg har ikke sett dette i norske webshopper enda. V9999GT Deluxe er ett GT kort med 256 MB DDR3 minne.

Skrevet (endret)

jo.fins GT med 256MB ram også:

http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=V9999G...Deluxe&langs=01

stemmer det magnusr sier,har også sett GT med 128MB ram,men de har forandret på bilde av noen grunn !var et asus GE siste jeg skjekka..

denne linker viser jo et GT,men bilda av kortet er ikke rett.er ikke kjøling på minnebrikkene på GT 128MB.

http://www.shopit.ro/product_info.php?products_id=345

skrev mail til asus i uk om GT128MB,men fikk bare til svar at kortet ikke var ute ennå.

Endret av Traxco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...