Gå til innhold

Megabøgg Internet Explorer 6


Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg ein veeeldig go grunn til at jeg oppgraderte til Explorer versjon 6?? Makan te dritt har jeg ikke sett på lenge. Er det bare meg, eller gjelder dette alle? Hvis ingen har en veeeldig god grunn, så avinstallerer jeg versjon 6 og bruker goe gamle 5.5.

 

____

TV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-07 09:45, tvika skrev:

Makan te dritt har jeg ikke sett på lenge. Er det bare meg, eller gjelder dette alle? Hvis ingen har en veeeldig god grunn, så avinstallerer jeg versjon 6 og bruker goe gamle 5.5.



 

*litt* vanskelig å si noe om hvis du ikke er litt mer konkret. Fungerer helt utmerket på mine to maskiner hjemme og jobbmaskinen min. Kan det være deg? :wink:

Lenke til kommentar

Kan ikke utelukke at det er meg :wink:

MEN. Når jeg sitter på jobb og surfer og hører på radio samtidig (over nettet) og jeg f.eks skriver inn en adresse som ikke finnes, hakker radioen ett halvt minutt, og så kommer en ny og "flott" versjon av "programmet har utført en ulovlig operasjon" Eneste forbedringen her er at explorereren starter opp igjen automatisk. Uansett er det UTROLIG irriterende. Fønka jo uten problemer i den gamle versjonen (radioen kunne hakke noen ganger, men programmet fortsatte hvertfall å kjøre).

 

____

TV

Lenke til kommentar

Opera er jo fin da.. Kan ikke bruke msn.no, men det er jo bare et gammelt sammendrag av gamle nyheter uansett. Noen plasser får du sett hvor overflødige programmereren av siden har vært med sjekking av nettlesere.(merkelige tabeller, farger og slikt)

 

Bla. funka ikke nedtellingen på qxl.no sine auksjoner. Fungerte ikke på gamlesidene vet ikke hvordan det er nå..

 

Netscape? et browserbeist på 25 mb som tar over alt på pc´n din. Du velger denne samlepakken om du ikke har noe messenger program, prateprogram, hører mye på utenlandske radioer, ringe over nett +++.

Støtte en gammel kjempe..

 

Kjører opera og winexplorer 5.5

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-07 13:15, [TWM]Baltazar skrev:

IExplorer 6 har et flott utseende, bare det er er god nok grunn til å bruke den+noen viderekommende ekstra funskjoner for de mest interesserte.



 

Et flott utseende? Selve nettleseren ser jo helt samme ut i mine øyner. Kan selvfølgelig være meg som trenger briller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...