firzen Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Hurtigtastene på tastaturet mitt virker bare i WMP, så jeg lurer på hvordan jeg får de til å virke i Winamp
agony Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Hadde vært fint om du skrev hva slags tastatur du har. Men normalt er det bare å ha oppdaterte drivere til tastaturet.
firzen Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Det er det tastaturet som følger med coop-pcen
HMaster Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 coop-pc? Uansett, snu tastaturet å se under. Står sikkert produsent der regner jeg med. Har du instalert noen driver i det hele tatt da?
Denethor Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 I Winamp 5 så er det noko som er kalla "Global Hotkeys". Der kan du ta å velge kva knapper osv du bruker til å trykke next på osv.. Sjølve bruker eg dei orginale knappene, da eg ikkje har andre hurtigtaster.. For å komme til Global hotkeys trykker du ctrl+p -> Global Hotkeys
firzen Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Takk Denethor Coop pc Info: Coop pc i test DinSide Omtale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå