Gå til innhold

hvilken 17" LCD har best billedkvalitet?

capy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far skal ha seg ny pc. Han kommer nok til å gå for Coop/Prix pc'en, men trenger en LCD skjerm. Han skal ikke spille noen spill eller noe, men kommer antagelig til å bruke pcen til å se litt på tv. Ellers skal pcen brukes til å drive et boretslag, altså en del skriving i Word og antagelig Adobe Acrobat og litt surfing og e-mail.

Hvilken LCD er å annbefale? det var snakk om å kjøpe pc til 12000,- så da har han rundt regnet 4000 igjen. Gjør ikke noe om prisen er litt høyere og i alle fall ikke om den er lavere.

Nå vet jeg ikke hvordan ghosting i tv-mode er i forhold til spill, men det jeg føler er det viktigste for han, er billedkvalitet. så skader det heller ikke om ghosting er lik null, men det får komme i andre rekke. Skjermen bør ha DVI.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å anbefale noen dyr toppskjerm ut far behovet du har beskrevet her. En hvilken som helst LCD bør være grei til dette behovet.

Skrevet

Ser at Viewsonic 17" LCD VA721 er en av ukens tilbud på komplett.no. Noen som vet noe om den skjermen? Kan se ut som at den ikke har DVI, kommer min far egentlig til å merke noe til dette? Og nei, enden, en dyr skjerm kommer ikke på tale. ca. 4000,- skulle holde:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...