Goscinny Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Er ror-filer noen linux-filer? Hvordan åpne dei i XP?
pgdx Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Ikke noe "Linux-fil", nei... rorweb. Det er heller ikke noe som heter "Linux-filer"...
@lx Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 jeg har lastet ned en cue og en bin fil men hvet ikke hva jeg skal gjøre for å få åpnet den, kan noen si meg det? mail meg gjerne på [email protected]
pgdx Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Det er et såkalt CD-image. Du må åpne brenneprogrammet ditt, som sikkert er Nero og velge "brenn image". Jeg vet ikke om WMP kan gjøre dette. .cue/.bin The .cue / .bin format developed by Jeff Arnold for CDRWIN can encode CD Image formats in either 2048 or 2324 bytes per sector. The .bin file is a BINary copy of an entire CD/DVD disc. The BIN file contains all the data stored on the original disc including not only its files and folders but also its system-specifics information, for example, bootable information, volume, volume attributes and any other system-specific data. BIN files are usually bigger than .iso files because in contrast to .iso files they are not a bit for bit copy of the entire CD/DVD. The .cue file is a datasheet that describes the data stored in the .bin file. The .cue file is in fact a plain text file. A typical .cue file is as follows: FILE "IMAGE.BIN" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 The file would be saved as IMAGE.CUE Sitatet er lisensiert under FDL
Ozelot Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 jeg har lastet ned en cue og en bin fil men hvet ikke hva jeg skal gjøre for å få åpnet den, kan noen si meg det? mail meg gjerne på [email protected] 4799176[/snapback] Hvilket spill tilhører de?
GenericName Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token
bakela00 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 evt. så kan du laste ned daemon tools for så å emulere fila i en virtuell cd/dvd spiller for å se på innholdet/innstallere program om d e d d e snakk om.. På det viset slipper du å brenne ut programmet for å innstallere d..
Hypernicus Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Finnes det noen bra programmer som kan åpne CBR filer uten å bruke WinRar?
tradhtare Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg har en cd jeg skulle rippe inn på dataen,men så er sangene .cda-filer,og jeg klarer ikke spille av i noen av de utallige programmene mine,eller å rippe den. Hvilket program trenger jeg? Jeg prøvde linken i førstepost,men resultata der ble gresk for meg Edit: gikk bra når jeg brukte et skikkelig rippeprogram, i stedet for lamme media player. Endret 8. august 2006 av SpecialK
Lars-H Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Kan egentlig WMP rippe fra CD til MP3-filer?
griffin95 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Kansje se litt på denne linken http://filext.com/ som en finner i begynnelsen på denne tråden Endret 9. oktober 2006 av griffin95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå