Whiteshit Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 van halen - eruption VET at det er gitarbrifing men denne manne vet hva han gjør ass... liker forresten en live versjon jeg ikke vet hva heter... dobblet så lang som den orginale Ja den er konge den, men faller vel kanskje litt utafor "beste instrumental", sia det er en einaste lang solo?
Lugmeister Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Rainbow - Snowman Pink floyd med shine on you crazy diamond, er litt synging på den men mesteparten er instrumental. Hot Butter - Popcorn fra 1972 instrumental/synth Vangelis og mike oldfield har mye bra instrumental/synth.
tigerdip Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 The Fabulous counts - Jan Jan eller Steve Reich - Drumming, hvis det er tillatt å nevne symfonisk musikk.
praut86 Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Dream Theater - Erotomania er nok den beste instrumentalen jeg har hørt.
kristoffer1989 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 van halen - eruption VET at det er gitarbrifing men denne manne vet hva han gjør ass... liker forresten en live versjon jeg ikke vet hva heter... dobblet så lang som den orginale Ja den er konge den, men faller vel kanskje litt utafor "beste instrumental", sia det er en einaste lang solo? ja er vel egentlig ganske enig med deg i det...men rå er den i alle fall :!:
kaiern Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Dream Theater - Erotomania er nok den beste instrumentalen jeg har hørt. samme her Orion er og å foretrekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå