Lonely Wolf Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Jeg vet at det finnes en guide til å lage CS filmer. Men jeg vil lage en skjøl også! Her er programane du trenger Videomach VideoVegas DEL 1: Ta opp Du går innpå en game. Så åpner du consolen ( console knappen er | (Attme 1 ) Så skriver du: Record "demonavn" (Uten " ") Men før du slutter å spille eller bytte map. Så må du skrive dette i consolen: STOP. For da slutter du filminga og den blir lagra. DEL 2: Ta bilder På startmenyen til CS så skriver du i consolen: Viewdemo "DEMONAVN" (uten " ") Da vil du kunne se filmen i CS. Hvis du trykker på ESC, så har du en meny der som du kan spole, skjøre sakte etc. Så finner du en kill du vil filme. Og skriv detta i consolen en 3 sec før killen: startmovie "navn" 30 (UTEN " ") (Forklaring. "navn" blir navnet på bildane, og 30 er FPS'en. Altså du vill ta 30 bilder i sekundet) DEL 3: Lage små snurter Start VIDEOMACH og hent inn bildane du nettopp har tatt (MERK: Du må ta og legg di inn SIST til 1st (altså 46 til 1) Så fjerner du bildane du ikke vil ha (Hvis du har noen) Så trykker du på choose output file and settings. Der ser du en del ting. Først velger du navn på fila. (Eksempel: CS1.AVI(Bruk.AVI) Så trykker du på VIDEO og FORMAT OPTIONS. Under COMPRESSOR velger du det som passer deg best (Det er kvaliteten) Og etter det så går du tilbake til startmenyen og trykker på START PROCESSING DEL 4: Skape et mesterverk Start VIDEO VEGAS no. Så finner du alle "filmane" du har laga og dra di over til den øvesrte linja i VV. Og hvis du ska ha musikk. (som du sikkert vil ha) Så dra den til linje nummer 2 (du må ikke. Men d e lettest slik) Hvis du ska ha tekst, så høyre klikk på den linja du har filmen på, og trykk på INSERT TEXT MEDIA (Jeg orker ikke forklare alle små detaljane så jeg går til slutten) Når du er ferdig med filmen så trykker du på FILE --> RENDER AS Og der kan du lagre den. (Trykk på CUSTOM for mer info) GRATTULERE. No kan du lage film på min måte :!: -----------------------------------------------------------------------------------------------
Left Blank Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 halvbra guide, menne.. hvis du sjekker toppen av forumet, sa er det en annonserings trad hvor det er en enda mer detaljert guide som forteller akkurat det samme som deg. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=253411 sa egentlig er det ikke noe vits med den her.
Lonely Wolf Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 eXploid Skrevet 22/08/2004 : 03:18 Noen har vist lite å gjøre. Ja jeg hadde lite å gjøre.....Je gjore d 5min før jeg la meg
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 du ja.....som gidder å kommentere eXploid Den kommentaren der var like unødvendig som min
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 eXploid Skrevet 22/08/2004 : 03:18 Noen har vist lite å gjøre. Ja jeg hadde lite å gjøre.....Je gjore d 5min før jeg la meg Skal du først skrive en guide, så skal du gjøre det skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå