Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men, hvor befinner Saddam Hussein seg per nå?

I et hemmelig amerikansk fengsel i Irak, svært godt bevoktet.

Sikker på det?, har hørt rykter om at Saddam Bush og Bin Laden spiller golf på lørdagene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
spm: Finnes det en post her på hw hvor folk forteller om triste Opplevelser/Historier/hendelser som har hendt med dem eller venner!?

Du kan prøve deppetråden hvis det er relevant.

Skrevet

Hvorfor er L'Easy reklamene så åndssvake?

"Hei! Det er Morten fra L'Easy som ringer!! Jeg kommer med den nye TV'en! deres!!"

"Åhh! Da vet jeg om noen som blir glade!!"

-Jar

Skrevet
Hvorfor er L'Easy reklamene så åndssvake?

"Hei! Det er Morten fra L'Easy som ringer!! Jeg kommer med den nye TV'en! deres!!"

"Åhh! Da vet jeg om noen som blir glade!!"

-Jar

Haha, satt akkurat og lurte på det samme. Selvsagt fordi de ikke gidder å lage norske reklamer,og brae putter på et par idiotiske stemmer på den originale reklamen. :!:

Skrevet

Han heter faktisk Petter :p

Samma f*en :D

-Jar

Skrevet (endret)
Den menn bruker er vel 9kg og den damene bruker 7kg. Eller blingser jeg veldig nå?

...men såklart, det varierer alt etter alderen...

Er Michael Jackson dømt nå da ??

Endret av Ozelot
Skrevet

At han vant saken betyr dog ikke at det er fullstendig utelukket at han gjorde det :]

Jeg lurer på hvorfor man ikke bør legge plasmaskjermer men hele tiden ha dem oppreist.

Skrevet

Å bære kniv på offentlig sted er forbudt.

Vil det si at jeg i teorien ikke kan kjøpe meg ny brødkniv på Jernia i Torggata for så å gå på kommunal vei bort mot domkirken igjen?

En brødkniv er jo minst like farlig som en hvilken som helst annen kniv bare jeg tar den ut av emballasjen og posen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...