Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 etter updaten så har jeg store problemer med at himmelen forårsaker problemer, f.eks at palmene "henger igjen" det det skal være himmel, nesten som om alt blir smurt over området der himmelen egentlig skal være.
brillan Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) etter updaten så har jeg store problemer med at himmelen forårsaker problemer, f.eks at palmene "henger igjen" det det skal være himmel, nesten som om alt blir smurt over området der himmelen egentlig skal være. gl_clear i console fikser dette. Edit: når jeg tenker meg om kan kommandet ha skiftet navn. Prøv r_clear eller cl_clear vist gl_clear ikke funker. Endret 21. august 2004 av eXploid
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 hmm, fikk ikke prøvd denne løsningen, men jeg logget av steam og prøvde å logge inn for å se om det gikk bedre da, funket utmerket
Xander^ Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Ja, hadde samme problemet når jeg skulle gå hjem til hotellet på kypros i påsken
Ceaucescu Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Er det ikke bare at serveren ikke har blitt oppdatert, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå