Dual CPU Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Er det noen som har erfaringer med dette hovedkortet og bruk av Dual XP prosessorer? Går det an å bruke Dual XP? Tenker da på de nye prosessorene med Agoia stepping? Takknemlig for alle svar!
Vegard20 Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Har brukt to XP 2100+ med AGOGA stepping. NO PROBLEM!
KrizZzo Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 funker home edition med to cpu's? har litt problemer der jeg!
wizkid Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 AFAIK, er det bare XP Pro som har støtte for flere cpu'er.
Onkel Kompost Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Dette var faktisk akkurat det temaet jeg trengte nå. Lurte nemlig på om et slikt et MSI K7D Master-L dual hovedkort taklet at en f.eks. stappet to duron prosessorer på det. Som en følge av denne posten antar jeg at det er fullstendig mulig, men det jeg lurer på er om en må gjøre noe spesielt for at kortet skal akseptere to xp eller duron prosessorer...
zeitgeist Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Tror du kan bruke Duroner hvis du går i bios og disabler Cpu ID (eller noe sånt). Hvis ikke, må du modde L5-broen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå