Gå til innhold

Norsk svartmetall på sitt tyngste


panzerwolf

Anbefalte innlegg

D.D.E-Iversen frykter crewet

 

 

D.D.E.s manager Bård Jørgen Iversen frykter hva crewet vil finne på til turnéavslutningen, etter at nyheten om satanist-D.D.E. ble kjent. Men moro – det er det!

I løpet av den siste uken har Bård Jørgen "Bosse" Iversen fått mer enn 100 e-poster hvor nettdiskusjonen om Devils Death Ensemble har vært tema.

– Det er sikkert ikke så mange utenfor Norges grenser som skjønner humoren i dette, men for oss her hjemme er det skikkelig gøy. At vedkommende satanist blir lurt så inni granskogen trill rundt, er jo bare en bragd av denne Skrapparkar. Jeg tror nok satanisten fikk seg ei overraskelse da han mottok platene med oss, sier Bosse til Trønder-Avisa.

Fra alle kanter har D.D.E.s manager og tangentkonge fått morsomme kommentarer om nettdiskusjonen. De fleste ler, og mener det er god reklame for bandet.

– Dere vurderer kanskje å skifte stil til satanrock nå da?

– Vi har vel ikke akkurat tenkt på det nei. Iallfall ikke i den retningen. Men det nærmer seg turnéavslutning, og der pleier crewet å finne på noe rart. Så det spørs om både vi og publikum kan få oss ei overraskelse på Rockefeller når den kvelden kommer. Jeg frykter nesten at det vil skje.

– Stemmer det at Rai Rai egentlig betyr Kill Kill?

– Nei, det kan jeg avkrefte. Det ligger nok noe langt mer feststemt i det uttrykket ja, ler Iversen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...