Gå til innhold

Merkelige bencmarks med mitt geforce 6800 kort..


dandel58

Anbefalte innlegg

Hei.. Trenger litt råd jeg..

 

Med mitt POW geforce 6800 Ultra kort så får jeg bare 7566 P i 3dmark 03 standar settings, 49790 i aquamark 3 standard settings og 43636 i aquamark 3 med alt på maks i menyene.. Hva kommer dette av? Det gjir ingen utslag i spill, jeg kjører doom 3 på maks og i 1600x1200 oppløsning og har ingen problem i det hele tatt.. eneste problemet er at hver gang jeg kjører noe med grafikk, spill eller benchmark så stopper/hakker skjermne to ganger etter hverandre før den går smooth igjen.. hjello meg? slevom det ikek er så viktig hehe, har oppdatert alle driverne til det nyeste og pcen er ikke så mye å si på den heller:

 

Asus K8N-E-Deluxe nForce 3 hovedkort

AMD Athlon 64 3200+ Prossesor

Maxtor 78 giga Seriell ATA hardsikk

POV GeForce 6800 Ultra

2x 512 MB DDR ram, 400 mhz brikker fra Kingston

Soundblaster Audigy 2

Creative Inspire 6700

Logitech MX 700 keyboard og mus optisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

følg med på test 2 i 3dmark,se om bilde fryser opp eller går under 40 fps,hvis det gjør det så er det sikker bios problemer,prøv også rthdribl_1_2 ,se om den fryser opp eller går greit,har POV 6800 ultra jeg også,mange problemer til jeg flasha til leadtek 400/1100 bios.

Endret av Nuvian
Lenke til kommentar

har omtrent samme opsett

har msi kn8 hovedkort ocz ram 1024 som enste forskjell

du skal ha omtrent 12200 på 3dmark 2003

hadde det samme problem

det kan være greit og begynne på nytt

windows sp1 med alle oppdateringer

dirx 9c+hotfix og en fil til jeg ikke husker er på jobben nå kan ta det senere

last ned 61.77 fra nvidia

på driver instillinger vsynk off husker ikke alle mine instillinger nå tar det sener

prøv med fastwrite off agp 8x agp size 256

det kan lønne og prøve og sette 2d clock til det samme som 3d clock 425 425 1100

det er mange som har hatt samme problem

søk litt og du finner mye info om dette på forum runt omkring

Lenke til kommentar

kan sikkert slå den av, men tviler på at det er problemet, vsync er av ja.. så det er flere som har dette problemet? vel det er jo ikke noe problem fordi selvom jeg ikke får flere poeng i 3dmark osv en gankse lite så gjør jo ikke det utover i spill hehe, der funker alt toppen, kjører jo doom 3 i 1600x1200 oppløsning med 4x ant aliasing og alt på helt smooth jeg:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...