RastaXP Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Dette er topicen der DU forteller hvilket quest du syns er artigst. En av mine favoritter er skuespillet i Mournhold. Og selvsagt "The bad people". Det oppdraget der du får en personlig gave direkte sendt fra keisern selv .
Loeve Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hm. Jeg setter en liten finger på mini-oppdraget Cassius Curio gir meg. "Take off your clothes, please" (:
RastaXP Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Hehehe... Det er et ganske snodig å ekkelt oppdrag ja.
Thombr86 Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 (endret) Nå er kanskje ikke denne questen artig, men den er vildig bra. Jeg snakker om den der du skal finne en mann til ei dame i mournhold. Gjør man det riktig får man Bi-Polar blade, som er drittøft! EDIT: så vidt jeg vet, så er det en del syke quests i TES3 Endret 20. august 2004 av BrAtTeRn
Seppe . Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 det må være den questen der man skal finne bevis for imperial legion at han fyren i aldruhn smugler dwemer ting, wohoo
Elyas Machera Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hmm, drepe rotter i 1 questet i Fighters Guild, Balmora
JR Ewing Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hm. Jeg setter en liten finger på mini-oppdraget Cassius Curio gir meg. "Take off your clothes, please" (: Hehe, det er et.. spesiellt oppdrag!
MiSP Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Plukke blomster til Ajira Hmm... Mainquesten kanskje...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå