Gå til innhold

Vi har fått studenttilbud fra HP - Noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Windows XP Home er en noe redusert versjon av XP Pro. Mer om dette her: http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_home_pro.asp

 

Jeg syntes den første maskinen så veldig bra ut, men at 13.000 er mer enn 8000 skjønner vel du som går på NHH. :-) Så om pris er viktig for deg kan du gjerne ta nummer to på lista, eller kanskje nummer én på den andre lista.

 

Tips: Du må nesten oppgi produsent og modell når vi skal vurdere maskinene. Dersom du har lenker til den modellen som du har blitt tilbudt, så oppgi gjerne den, sammen med prisen, i stedet for å liste spesifikasjonene. Spesifikasjonene kan være greie nok, men dersom maskinen er laget av vaffelrøre hjelper det lite.

 

MVH Audun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEhe...vaffler er godt

 

Byggekvalitet og materiale er ekstremt viktig. Disse "norskbygde" pcene ligger lysår unna IBM, HPC og Acer på dette området etter min mening. For en student er dette viktig. Styr for all del unna Dell...de er laget av resirkulerte 17 mai trompeter av plast.

Lenke til kommentar
HEhe...vaffler er godt

 

Byggekvalitet og materiale er ekstremt viktig. Disse "norskbygde" pcene ligger lysår unna IBM, HPC og Acer på dette området etter min mening. For en student er dette viktig. Styr for all del unna Dell...de er laget av resirkulerte 17 mai trompeter av plast.

Fylt med vaffelrøre, mener du?

 

Byggekvaliteten på de Dellene jeg har brukt er ikke all verden, men det er jo andre gode grunner for å kjøpe Dell. Pris, for eksempel. Og alt går for den som er litt forsiktig.

 

Nå lurer jeg mest på hvilke argumenter Morten-data har mot det å velge denne maskinen fra HP, en nx7010?

 

MVH Audun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...